[ad_1] مطالبه گری از دغدغه های رهبر انقلاب است به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام مهدوی ارفع ظهر امروز در نشست استانی مطالبه گران مردمی که در مجتمع ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: تمام کارهای خوب و جهاد در راه خدا مانند قطره ای در دریای پهناور است. وی افزود: حضرت علی (ع) […]

[ad_1]

مطالبه گری از دغدغه های رهبر انقلاب است

مطالبه گری از دغدغه های رهبر انقلاب است

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام مهدوی ارفع ظهر امروز در نشست استانی مطالبه گران مردمی که در مجتمع ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: تمام کارهای خوب و جهاد در راه خدا مانند قطره ای در دریای پهناور است.

وی افزود: حضرت علی (ع) همانگونه که وظیفه دارد فرهنگ را در جامعه ترویج کند ضد آن را نیز خوب معرفی می کند که در تاریخ آمده است معاویه ایمان را می گفت اما کفر را نمی گفت زیرا اگر مطرح می شد خود و حکومتش مصداق کفر شناخته می شد و کسی که قلبش منکر فتنه نیست مرده است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه مطالبه گری را امام (ره) در بدو انقلاب پایه گذاری کرد، گفت: برخی افراد گمان می کنند با تندروی می توان مطالبه گری کرد.

مهدوی ارفع ادامه داد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و برخی افراد همواره از ادبیات مصلحت اندیشی وارد سخن می شدند و این ادبیات مربوط به برخی خواص جامعه است که همواره مطرح می کردند که باید مصلحت اندیشی کرد اما امروز مشاهده می کنیم با بررسی رئیس قوه قضائیه در مقابله با فساد همان مصلحت اندیشان پای میز محاکمه حاضر شدند و این مصلحت اندیشی برای خودشان صدق می کرده است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری از مسائلی است که دغدغه های رهبر انقلاب نیز محسوب می شود، تصریح کرد: ایشان همواره در نشست های دانشجویی از انتقاد و مطالبه گری دانشجویان استقبال می کنند و حتی از دانشجویان همواره می خواهند که دستگاه های زیر مجموعه رهبری را نقد کنند و این الگویی است که باید همه مسوولان آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]