×
×

شهرکریمه – معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود

  • کد نوشته: 27795
  • [ad_1] معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود به گزارش قم نیوز محمد عزیزی‌فر اظهار کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر مقدس قم در دستور کار قرار گرفته است. وی اضافه کرد: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم و جمکران در اولویت قرار […]

    شهرکریمه – معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود
  • [ad_1]

    معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود

    معابر شهر قم دوبار در هفته ضدعفونی می‌شود

    به گزارش قم نیوز محمد عزیزی‌فر اظهار کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر مقدس قم در دستور کار قرار گرفته است.

    وی اضافه کرد: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم و جمکران در اولویت قرار گرفته و کار از عصر دیروز آغاز شده و شهرداری نیز مراکز عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ها را گندزدایی خواهد کرد.

    معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: تا پایان سال هفته‌ای دو روز گندزدایی در استان قم انجام می‌شود تا نقاط مختلف شهر قم پاکسازی و ضدعفونی شود و در این صورت بخشی از بار میکروبی شهر کاسته شده و اپیدمی کرونا میزانی کنترل خواهد شد.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ هزار بسته بهداشتی میان خانواده‌های قمی توزیع شده است، گفت: قرار است در مرحله بعدی ۵۰ هزار بسته بهداشتی دیگر میان خانواده‌ها توزیع شود.

    عزیزی‌فر مهم‌ترین روش‌های جلوگیری از شیوع کرونا را شست‌وشوی دست‌ها، دست ندادن و حضور نیافتن در اماکن عمومی دانست و عنوان کرد: با رعایت نکات بهداشتی می‌توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.