[ad_1] معاون استاندار قم: محتوای بومی متناسب با فرهنگی دینی توسط کمیته مقابله با کرونا تولید شود  به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور شامگاه گذشته در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  تصمیم گرفته شد […]

[ad_1]

معاون استاندار قم: محتوای بومی متناسب با فرهنگی دینی توسط کمیته مقابله با کرونا تولید شود

معاون استاندار قم: محتوای بومی متناسب با فرهنگی دینی توسط کمیته مقابله با کرونا تولید شود

 به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور شامگاه گذشته در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  تصمیم گرفته شد تبلیغاتی که در استان قم انجام می شود با مضامین مقابله و پیش گیری از کرونا باشد و همه ظرفیت های تبلیغاتی استان در این زمینه مدنظر باشد.

وی بیان کرد: طی برگزاری چندین جلسه با حضور اعضای شورا به این نکته تاکید داشته‌ایم که در زمینه مقابله با کرونا هر نقطه نظر و موضوعی وجود دارد مطرح شود و بر تولید محتوا در زمینه پیشگیری از کرونا تاکید شده است.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: کمیته تولید محتوا و شورای اطلاع رسانی مقابله با کرونا از ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از کرونا استقبال می‌کند و باید الگوهای بومی و متناسبت با فرهنگ دینی تولید محتوا داشته باشیم.

سلیمان پور با بیان اینکه آمار مبتلایان و فوتی ها و رفتار ویروس کرونا به هیچ وجه بهتر از روزهای نخست نیست، تصریح کرد: در روزهای ابتدای شیوع کرونا در ابتدای ورودی شهر چادر هلال احمر و بهداشت وجود داشت و شهر ضد عفونی می شد و شرایط سختی حاکم بود و امروز این گونه نیست و حساسیت ها کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: ترسی که ابتدای شیوع کرونا وجود داشت از بین رفته است، در استان قم شاهد هستیم که در طول شبانه روز برخی از عزیزان خود را از دست می دهیم و تعداد فوتی ها از اسفندماه بیشتر شده است.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شد از ظرفیت سازه‌هایی که در اختیار شهرداری و سپاه است برای اطلاع رسانی در زمینه پیش گیری از کرونا بهره مند شد.

سلیمان پور گفت: همه ما اعضای خانواده انقلاب اسلامی هستیم و باید در زمینه رعایت روتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم، کنترل و نظارت برای رعایت موارد بهداشتی باید در همه شغل ها مورد تأکید باشد.

وی افزود: دشمن همواره نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد اما در این جا ارزش ولایت فقیه به خوبی نمایان است که سبب آرامش ملت شده است، در زمینه کرونا سیره عملی هیچ کدام از ما اندازه مقام معظم رهبری نیست، حضرت آقا به لسان می‌گویند که ویروس کرونا منحوس و پیچیده است و تلفاتی که شاهد هستیم قابل تحمل نیست.

“وحدت و همدلی” برای مقابله با ویروس کرونا مورد تاکید مسئولین استان باشد

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: این موضوع درست نیست که هر مسئولی کار خودش را انجام دهد، این که بخواهیم اطلاع رسانی مؤثر باشد ولی برای آن ارزش قائل نشویم به موفقیت نمی رسیم و ابتدا باید ابزار اطلاع رسانی فراهم شود.

سلیمان پور گفت: فعالیت شورای اطلاع رسانی را به منابع مالی گره نزنیم، از سازمان تبلیغات، نیروهای انتظامی، خبرنگاران، صدا و سیما و شهرداری قم که ایام محرم و صفر کمک کردند تا در راستای سیاست های نظام گام برداریم تا آسیب ها کاهش پیدا کند تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: باید مراقب باشیم تصمیم و رفتار ما به گونه‌ای باشد که یک هیئتی و حسینی دلش از ما نشکند، اگر برای حفظ جان مردم تصمیم گیری می‌شود با حفظ شان هیئت‌های مذهبی باشد، دستگاه امام حسین(ع) بیش از هزار سال است که فعال است و باید آن را روشن نگه داریم.

سلیمان پور تصریح کرد: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که در این مدت پای کار بوده و زحمات زیادی را متحمل شده‌اید، دشمن شبانه روز علیه نظام، انقلاب اسلامی و ارزش‌ها، شهیدان و هیئت‌های مذهبی فعالیت می‌کنند که باید در برابر آن مقاومت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم افزود: از افرادی که در طرح اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی قم نقش داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم که با همکاری مردم این موضوع به خوبی انجام شد.

دوران سیاه شاهنشاهی و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

وی با تاکید بر لزوم روشنگری درباره دوران سیاه رژیم شاه برای جوانان خاطرنشان کرد: باید شرایط پیش از انقلاب در حوزه بهداشت و درمان، راه و مخابرات برای نسل جوان تبیین شود تا متوجه بشوند چه دوران سختی داشتیم و انقلاب اسلامی سبب خیر و برکات بسیار زیادی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]