[ad_1] معاون استاندار قم: هیچ محدودیتی برای واگذاری اراضی شهرک شهاب نداریم به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته اصناف به دستور استاندار اظهار داشت:شهرک شهاب دارای […]

[ad_1]

معاون استاندار قم: هیچ محدودیتی برای واگذاری اراضی شهرک شهاب نداریم

معاون استاندار قم: هیچ محدودیتی برای واگذاری اراضی شهرک شهاب نداریم

به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته اصناف به دستور استاندار اظهار داشت:شهرک شهاب دارای مشکلاتی است که این مشکلات باید پیگیری و برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم پیرامون واگذاری‌های اراضی شهرک شهاب گفت: مستنداتی شرکت شهرک‌ها ارائه داده که از ۲۲ قرارداد منعقده فقط یکی از آن‌ها مجوز گرفته است درحالی‌که هیچ محدودیتی برای واگذاری اراضی در این شهرک وجود ندارد.

وی پیرامون واگذاری زمین به اتحادیه بنکداران بیان کرد: در حوزه ۱۵۰ هکتاری این شهرک عملیاتی عمل می‌کنیم و تا یک ماه آینده مقررشده که اتحادیه بنکداران مجدداً بازنگری کند و افرادی که خواهان زمین هستند امر واگذاری صورت بگیرد.

در ادامه جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به پروژه امام خمینی(ره) و کیوانفر اظهار داشت: این پروژه سال گذشته در شورای ترافیک استان در حال بررسی بود و این شورا به جمع‌بندی نرسیده بود، گفته شد که باید از منظر سیما و منظر شهری این پروژه پیگیری شود و با مصوبه شورای شهر، شهرداری را ملزم به اجرای پروژه کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: مقرر شد شهرداری با رعایت طرح جامع حمل‌ونقل و طرح تفصیلی پروژه را اجرا کند، مقدمات اجرا فراهم شد، اما با توجه به مشخص نبودن نحوه اجرای پروژه، استاندار دستور رأی‌گیری دادند که با انحراف پروژه مخالفت شد و درنهایت، خیابان امام به عنوان زیرگذر و کیوانفر صفر- صفر به تصویب نرسید.

وی در مورد تداخل‌های شهرک تخصصی کفش با کمربندی جدید قم ابراز کرد: توسعه شهرک شکوهیه در طرح کمربندی جدید قم نبوده و هر پروژه‌ای که بخواهد افتتاح شود باید حریم آزادراه رعایت شود، بخشی از کمربندی از گوشه‌ای از اراضی شهرک کفش عبور می‌کند و ظرفیتی برای این شهرک ایجاد می‌شود.

بهشتی با بیان اینکه احداث کمربندی در اولویت پروژه‌های استانی است، بیان کرد: نمی‌توان پروژه را به‌صورت زیگزاکی اجرا کرد و قطعاً در مسیرهای عبوری باید برخی از اراضی برای احداث کمربندی تملک شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]