[ad_1] معاون دادستان خبر داد:‌توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم از طریق هایپرچی به گزارش شهرکریمه حمزه زارعی معاون دادستان مرکز استان قم از راه اندازی سامانه ای جهت توزیع عادلانه ماسک و اقلام بهداشتی به پایین ترین قیمت ممکن با مشارکت شرکتهای معتبر در بین مردم با نظارت دادستانی خبر داد. وی […]

[ad_1]

معاون دادستان خبر داد:‌توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم از طریق هایپرچی

معاون دادستان خبر داد:‌توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قم از طریق هایپرچی

به گزارش شهرکریمه حمزه زارعی معاون دادستان مرکز استان قم از راه اندازی سامانه ای جهت توزیع عادلانه ماسک و اقلام بهداشتی به پایین ترین قیمت ممکن با مشارکت شرکتهای معتبر در بین مردم با نظارت دادستانی خبر داد.

وی در این راستا بیان داشت پس از برگزاری جلسات متعدّد کمیته نظارت، بازرسی و ارزیابی ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونای شهرستان قم، مصوّب شد از طریق سامانه فروش اینترنتی در قم، اقدام به توزیع این اقلام در بین مردم گردد.

وی اضافه کرد:برای هر خانوار، بر مبنای کدملّی و کدپستی، در این مرحله امکان یکبار خرید کلیه محصولات ایجاد شده و بعد از خرید یکی از محصولات، در صورت ورود مجدد، این امکان برای سایر محصولات باقی خواهد ماند.

زارعی همچنین گفت: این تصمیم با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان اتّخاذ شده و امید است با توجّه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم لزوم خروج هموطنان عزیز از منزل و حضور در تجمعات برای خرید این اقلام، کمک شایانی به قطع زنجیره ویروس کرونا در استان قم بشود و همچنین با این سامانه نظارت کامل بر توزیع عادلانه اقلام و ترویج فرهنگ خرید اینترنتی صورت گیرد.

برای دریافت هایپرچی از طریق کافه بازار و این لینک اقدام کنید

 

[ad_2]