×
×

شهرکریمه – ممنوعیت ورود اتوبوس ها از آذربایجان غربی به مقصد قم

  • کد نوشته: 27859
  • [ad_1] ممنوعیت ورود اتوبوس ها از آذربایجان غربی به مقصد قم به گزارش شهرکریمه ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: براساس دستور شورای تامین شهرستان ارومیه تا اطلاع ثانوی اعزام اتوبوس به قم ممنوع بوده و هیچ صورت وضعیتی صادر نخواهد شد. شکری  ادامه داد: در خصوص اتوبوس‌های تحت […]

    شهرکریمه – ممنوعیت ورود اتوبوس ها از آذربایجان غربی به مقصد قم
  • [ad_1]

    ممنوعیت ورود اتوبوس ها از آذربایجان غربی به مقصد قم

    ممنوعیت ورود اتوبوس ها از آذربایجان غربی به مقصد قم

    به گزارش شهرکریمه ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: براساس دستور شورای تامین شهرستان ارومیه تا اطلاع ثانوی اعزام اتوبوس به قم ممنوع بوده و هیچ صورت وضعیتی صادر نخواهد شد.

    شکری  ادامه داد: در خصوص اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافر سایر استان‌ها از جمله قم هیچگونه مسئولیتی در اختیار این اداره کل نیست و در صورت اعزام اتوبوس از این شرکت‌ها به مقصد استان، با هماهنگی پلیس راه، بهداشت و فرمانداری،تمهیدات لازم جهت هدایت ناوگان و مسافران به سمت کنترل‌های بهداشتی و ضدعفونی ناوگان مربوطه اندیشیده شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  یادآور شد: اقدامات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همه روزه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور کارشناسان اداره حمل و نقل مسافربری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی انجام می‌شود.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.