×
×

شهرکریمه – نابینایان برتر قمی در جشن نور هدایت تقدیر شدند

  • کد نوشته: 22356
  • [ad_1] نابینایان برتر قمی در جشن نور هدایت تقدیر شدند به گزارش شهرکریمه آیین جشن نور هدایت، به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) به مناسبت روز کتاب،کتاب‌خوانی و کتابدار با همکاری بخش بریل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و کانون نابینایان جلوه امید قم در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد. حجت‌الاسلام‌ امیر عطاالله […]

    شهرکریمه – نابینایان برتر قمی در جشن نور هدایت تقدیر شدند
  • [ad_1]

    نابینایان برتر قمی در جشن نور هدایت تقدیر شدند

    نابینایان برتر قمی در جشن نور هدایت تقدیر شدند

    به گزارش شهرکریمه آیین جشن نور هدایت، به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) به مناسبت روز کتاب،کتاب‌خوانی و کتابدار با همکاری بخش بریل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و کانون نابینایان جلوه امید قم در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

    حجت‌الاسلام‌ امیر عطاالله جباری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم؛ حجت‌الاسلام احمد لقمانی از کارشناسان برنامه سمت خدا و استاد حوزه و دانشگاه، منصور رضوانی مدیرعامل کانون نابینایان جلوه امید، هاجر شعاعی رئیس اداره مدارس استثنایی آموزش‌وپرورش، وحید میرزایی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم و جمعی از نابینایان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

    منصور رضوانی، مدیرعامل کانون نابینایان جلوه امید قم نیز در این مراسم بیان کرد: انسان باید به آینده امید داشته باشد و ایجاد امید و انگیزه توسط خود افراد پدید می‌آید.

    وی با اشاره به راه‌های موفقیت در زندگی افزود: مهم‌ترین موضوعی که باید موردتوجه قرار بگیرد این است که هر انسانی بر اساس توانمندی‌های خود، می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای بسازد و در آغاز باید سعی کند در اجتماع حضور فعالی داشته باشد.

    مدیرعامل کانون نابینایان جلوه امید قم اظهار داشت: اینکه انسان ذهنش درگیر مسائل حاشیه‌ای شود یکی از دام‌های شیطان است و نابینایان باید سعی کنند در مواجهه با این اندیشه‌های نادرست، در فعالیت‌های فرهنگی حضور پررنگ و مؤثری داشته باشند.

    وی گفت: با توجه به اینکه نابینایان دارای مشکلاتی هستند، برخی از نیکوکاران استان با برگزاری کارگاه‌های متنوع فرهنگی آموزشی و نشست‌های قرآنی به آن‌ها کمک کردند که جا دارد در اینجا از خدمات این عزیزان تشکر و قدردانی ویژه‌ای کنیم.

    در ادامه این مراسم، رقیه میرزایی از روشندلان برتر استان با معرفی کتاب «ستارگان درخشان» نوشته محمدجواد نجفی اظهار داشت: این کتاب زندگانی رسول خدا را به‌خوبی شرح می‌دهد .

    وی افزود: این کتاب در عین خلاصه گویی بسیار جامع و دارای ۵ بخش است که از تولد رسول خدا، زمان بعثت تا هجرت پیامبر اکرم(ص) و همچنین درباره همسر و امت پیامبر(ص) مطالب ارزنده‌ای را به‌دوراز اضافات و تکرار به رشته تحریر درآورده به‌گونه‌ای که خواننده را با خود همراه می‌کند.

    سپس پریسا بقالی زاده کارشناس حقوق و عضو بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی استان قم، به دکلمه خوانی و شعرخوانی در مدح پیامبر(ص) در این مراسم پرداخت.

    در پایان این مراسم از کبری صفایی،مهدی ضیایی فر به‌عنوان نابینایان برتر استان و غلام‌حسین صدیقی از اساتید کانون جلوه امید، محبوبه حاج مرتضایی نویسنده کانون اشراق تجلیل شد.

    همچنین از حاج رضا گلچین، سید مهدی سید حقی، حاج حسن حیدر بیگی حجت‌الاسلام حجتی و حسین ابراهیمی به‌عنوان خیران نمونه بخش نابینایان استان تقدیر شد.

    محسن کرم پور صاحب مدال جهانی آمادگی جسمانی ،علی‌نقی پور صاحب مدال نقره جودوی قهرمانی کشور،فاطمه مرادی نفر سوم مسابقات دوومیدانی بانوان کشور، فهیمه جعفری نفر سوم در بخش آمادگی جسمانی و عصمت براتی ورزشکار نمونه تقدیر شدند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.