[ad_1] ناحیه صنعتی خورآباد توسعه می‌یابد/ناحیه صنعتی فنرسازان در قم احداث می‌شود به گزارش شهرکریمه اسرافیل شعاعی پیرامون طرح و برنامه‌های استان برای افزایش نواحی صنعتی به‌ویژه زون‌های تخصصی اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستایی و افزایش سرمایه‌گذاری در مناطق بخش‌ها و روستاها داریم. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از توسعه ناحیه صنعتی […]

[ad_1]

ناحیه صنعتی خورآباد توسعه می‌یابد/ناحیه صنعتی فنرسازان در قم احداث می‌شود

ناحیه صنعتی خورآباد توسعه می‌یابد/ناحیه صنعتی فنرسازان در قم احداث می‌شود

به گزارش شهرکریمه اسرافیل شعاعی پیرامون طرح و برنامه‌های استان برای افزایش نواحی صنعتی به‌ویژه زون‌های تخصصی اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به اشتغال روستایی و افزایش سرمایه‌گذاری در مناطق بخش‌ها و روستاها داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از توسعه ناحیه صنعتی خور آباد خبر داد و گفت: توسعه این ناحیه را کلید زده‌ایم تا به هر میزانی که هست تا دو برابر توسعه یابد، تنها استعلام آب مانده که باید انجام شود و در اسرع وقت با انجام کارهای تملکی توسعه صنعتی این واحدها دو برابر می‌شود.

وی از ایجاد ناحیه صنعتی پوشاک در بخش کهک خبر داد و افزود: این ناحیه صنعتی در ۲۷ هکتار زمین جانمایی شده است، زمین در نظر گرفته‌شده در حریم شهر کهک بوده و دارای ملاحظات زیست‌محیطی است تا ازنظر آلایندگی مشکلی نداشته باشد.

 شعاعی در ادامه از احداث ناحیه صنعتی تخصصی فنرسازان در قم خبر داد و گفت: منطقه بیدهن برای فنرسازان در ده هکتار جانمایی شده و ارزیابی زیست‌محیطی برای احداث شهرک به اتمام رسیده و فقط استعلام آب مانده که در صورت صدور مجوزها زمینه تملکی این ناحیه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم سپس اقدامات صورت گرفته برای افزایش ماندگاری سوهان به لحاظ کمی و کیفی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: انجام این کار می‌تواند در اشتغال جوانان بسیار کمک‌کننده باشد،همچنین انگشتر سازی یکی از هنرهای اصیل قم بوده که باید تلاش شود به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی با اشاره به تصویب احداث یازده شهرک و ناحیه صنعتی در قم عنوان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و از امکانات خوبی برخوردار هستیم و امیدواریم بیشتر از این‌ها اقدام شود.

شعاعی مطرح کرد: ۳۵ واحد صنعتی تکلیف کرده‌اند که در سال ۹۹ فعال‌سازی شوند، از صنایع کوچک خواسته‌ایم با  سازمان بسیج سازندگی ورود به موضوع داشته باشند و واحدهای راکد را احیا کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در پایان با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بی‌شمار شرکت شهرک‌ها و لزوم استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم قراردادهایی که برای جذب سرمایه‌گذار بسته می‌شود بیشتر از سال گذشته باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]