×
×

شهرکریمه – نامگذاری ۲۵۰ کوچه‌ شهر با عنوان شهدای استان قم

  • کد نوشته: 23171
  • [ad_1] نامگذاری ۲۵۰ کوچه‌ شهر با عنوان شهدای استان قم به گزارش شهرکریمه حسن مالکی نژاد در نشست هم‌اندیشی مسوولان ارتش و روسا و دبیران کمیته‌های ۱۷گانه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری ۲۵۰ مورد از اسامی کوچه‌ها و معابر شهر قم […]

    شهرکریمه – نامگذاری ۲۵۰ کوچه‌ شهر با عنوان شهدای استان قم
  • [ad_1]

    نامگذاری 250 کوچه‌ شهر با عنوان شهدای استان قم

    نامگذاری ۲۵۰ کوچه‌ شهر با عنوان شهدای استان قم

    به گزارش شهرکریمه حسن مالکی نژاد در نشست هم‌اندیشی مسوولان ارتش و روسا و دبیران کمیته‌های ۱۷گانه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری ۲۵۰ مورد از اسامی کوچه‌ها و معابر شهر قم به نام شهدا اظهار کرد: شهرداری اهتمام ویژه‌ای در راستای استفاده از اسامی شهدا در سطح شهر دارد.

    وی با تاکید بر افتتاح دو سالن ورزشی با نام شهدا در ماه‌های اخیر تصریح کرد: آخرین سالن ورزشی که به همت شهرداری قم افتتاح شده با عنوان شهید شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید اکبری در اختیار مردم قرار گرفت.

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لیست اسامی پیشنهادی به شهرداری برای نامگذاری معابر و شوارع شهر تصریح کرد: این امکان وجود دارد که ارتش اسامی شهدای خود را به شهرداری ارائه کند تا در صورتی که این اسامی استفاده نشده باشد در لیست نامگذاری قرار گیرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت در جامعه اذعان کرد: باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه به آموزش و پرورش صورت گیرد چراکه دانش آموزان بهترین قشر در زمینه کارهای فرهنگی هستند.

    رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان هم ضمن اعلام آمادگی برای نامگذاری یکی از مسابقات ملی استان به عنوان شهدای ارتش و تقدیر از خانواده‌های شهدای ارتش در این مراسم تصریح کرد: همچنین نامگذاری اماکن ورزشی با عنوان شهدا در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.