×
×

شهرکریمه – نبرد حساس تیم شیمیدر قم برابر پتروشیمی بندر امام در خارج از خانه

  • کد نوشته: 26182
  • [ad_1] نبرد حساس تیم شیمیدر قم برابر پتروشیمی بندر امام در خارج از خانه به گزارش شهرکریمه هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته در بندر امام خمینی (ره)، تیم پتروشیمی این شهر میزبان تیم شیمیدر قم است. شیمیدر قم که با یک […]

    شهرکریمه – نبرد حساس تیم شیمیدر قم برابر پتروشیمی بندر امام در خارج از خانه
  • [ad_1]

    نبرد حساس تیم شیمیدر قم برابر پتروشیمی بندر امام در خارج از خانه

    نبرد حساس تیم شیمیدر قم برابر پتروشیمی بندر امام در خارج از خانه

    به گزارش شهرکریمه هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته در بندر امام خمینی (ره)، تیم پتروشیمی این شهر میزبان تیم شیمیدر قم است.

    شیمیدر قم که با یک بازی کمتر از سایر مدعیان در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد در شرایطی باید با تیم رده دومی پتروشیمی بندر امام دیدار کند که در دیدار رفت در قم برابر این تیم شکست خورد و اکنون برای جبران شکست خانگی، انگیزه دارد.

    شیمیدر که بر خلاف هفته‌های آغازین لیگ برتر بسکتبال، قوام بهتری یافته و کیفیت بهتری ارائه می‌دهد برای پیروزی در بندر امام خمینی ناامید نیست و پیروزی این تیم در زمین حریف این فرصت را برای شیمیدر فراهم می‌آورد که به رده‌های بالاتر صعود کند.

    نماینده بسکتبال قم در مسابقه اخیر خود در لیگ برتر برابر تیم توفارقان آذرشهر ۸۵ بر ۷۵ به پیروزی رسید و اکنون از ۱۶ مسابقه صاحب ۱۳ برد، ۳ شکست و ۲۹ امتیاز است اما پتروشیمی بندر امام با یک بازی بیشتر ۳۱ امتیازی است.

    در صدر جدول رده بندی تیم شهرداری گرگان قرار گرفته که از ۱۷ بازی ۳۲ امتیاز کسب کرده است. پالایش نفت آبادان و مهرام تهران تیم‌های رده‌های سوم و چهارم جدول هستند. مدعیان قهرمانی پس از پایان لیگ در مرحله حذفی رقابت خود برای تصاحب جام را ادامه می‌دهند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.