×
×

شهرکریمه – نخستین شکست فصل «شیمیدر قم» برابر «مهرام تهران» رقم خورد

  • کد نوشته: 37443
  • [ad_1] نخستین شکست فصل «شیمیدر قم» برابر «مهرام تهران» رقم خورد به گزارش شهرکریمه تیم بسکتبال «شیمیدر قم» سه شنبه شب در هفتمین دیدار خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال کشور در گروه «ب» مقابل «مهرام تهران» با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ شکست خورد. «مهرام تهران» در کوارتر های اول تا سوم با نتیجه‌های […]

    شهرکریمه – نخستین شکست فصل «شیمیدر قم» برابر «مهرام تهران» رقم خورد
  • [ad_1]

    نخستین شکست فصل «شیمیدر قم» برابر «مهرام تهران» رقم خورد

    نخستین شکست فصل «شیمیدر قم» برابر «مهرام تهران» رقم خورد

    به گزارش شهرکریمه تیم بسکتبال «شیمیدر قم» سه شنبه شب در هفتمین دیدار خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال کشور در گروه «ب» مقابل «مهرام تهران» با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ شکست خورد.

    «مهرام تهران» در کوارتر های اول تا سوم با نتیجه‌های ۱۹ بر ۱۵، ۲۴ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ موفق به پیروزی در برابر شیمیدر قم شد، اما شیمیدر قم در کوارتر آخر با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ پیروز شد.

    تیم بسکتبال شیمیدر با کسب ۶ برد و یک باخت در پایان دور رفت گروه دوم لیگ برتر بسکتبال ۱۳ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و «مهرام تهران» نیز با ۱۴ امتیاز صدرنشین شد.

    کلوین آمایو ۱۹ امتیاز و ۳ ریباند و ارسلان کاظمی ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند برای شیمیدر داشتند و برای مهرام، مسعود سلیمانی ۱۷ امتیاز و ۸ ریباند و صمد نیکخواه بهرامی ۱۷ امتیاز و ۴ ریباند به دست آوردند.

    شاگردان مصطفی هاشمی ۲۹ و ۳۰ دی در سالن آزادی و در آغاز دور برگشت به ترتیب با نیروی زمینی و آینده سازان تهران دیدار می‌کنند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید