[ad_1] نشان روز قم رونمایی شد به گزارش شهرکریمه مراسم رونمایی از نشان روز قم ظهر امروز با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قم، شهردار قم و جمعی از مدیران شهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رونمایی شد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم در این مراسم با اشاره به اهمیت […]

[ad_1]

نشان روز قم رونمایی شد

نشان روز قم رونمایی شد

به گزارش شهرکریمه مراسم رونمایی از نشان روز قم ظهر امروز با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قم، شهردار قم و جمعی از مدیران شهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رونمایی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم در این مراسم با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای گرامیداشت روز قم اظهار داشت: با توجه به اهمیت پاسداشت روز قم برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه روز قم فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است، ابراز کرد: بسیاری از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم است تا مردم بتوانند از برنامه‌ها به بهترین نحو استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم با تأکید بر اینکه کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) از دو مسیر برپا می‌شود، عنوان کرد: ۲۰ تین پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مناطق محروم استان به ارائه خدمت پزشکی خواهند پرداخت.

استاد هنرهای تجسمی کشور نیز در این دیدار با اشاره به تلاش کانون هنر شیعی برای طراحی نشان روز قم خاطرنشان کرد: رنگ طلایی و خط کوفی این نشان مربوط به حرم مطهر حضرت معصومه(س) است که در طراحی مورد توجه قرار گرفته است.

مسعود نجابتی جایگاه و شأن قم را در طراحی این نشان مهم ارزیابی کرد و افزود: این نشان برخلاف نمادهای مرسوم به صورت ایستاده است که نشان از ایستادگی و مقاومت قمی‌ها در ادوار مختلف تاریخ است

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]