[ad_1] نشست تدوین کتاب فرهنگ اعلام شهدای روحانی برگزار شد به گزارش شهرکریمه دومین جلسه بررسی اسناد و تدوین کتاب فرهنگ اعلام شهدای روحانی با حضور نمایندگان طلاب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در سالن جلسات دفتر سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان برگزار شد. حجت الاسلام لقمان‌پور جانشین […]

[ad_1]

نشست تدوین کتاب فرهنگ اعلام شهدای روحانی برگزار شد

نشست تدوین کتاب فرهنگ اعلام شهدای روحانی برگزار شد

به گزارش شهرکریمه دومین جلسه بررسی اسناد و تدوین کتاب فرهنگ اعلام شهدای روحانی با حضور نمایندگان طلاب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در سالن جلسات دفتر سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان برگزار شد.

حجت الاسلام لقمان‌پور جانشین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در این جلسه با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام بیان کرد: شهدای روحانیت نسبت به جمعیت خود بیشترین آمار شهدا را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: شهدای روحانی همان گونه که در آموزه های دینی آمده است با شهادت خود دفاع از دین اسلام را درعمل اثبات کردند.

وی تصریح کرد: کتاب هایی در زمینه شهدای روحانی به چاپ رسیده است ولی کتاب اعلام شهدای روحانی کتابی کامل وجامع برای شهدای روحانی است که تلاش می شود بدون اشکال به چاپ برسد.

جانشین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد:باید با برنامه ریزی مناسب از تحریف و فراموشی آثار حماسه ایثار و شهادت و به خصوص پاسداشت شهدای روحانی کشور جلوگیری کنیم که در این زمینه احساس تکلیف و کار جهادی مورد توجه است.

در این جلسه مقرر شد لیست اعلام شهدای روحانی استان های طلاب استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی مورد بررسی و اصلاح و در صورت لزوم تجدید نظر قرار گیرد تا فرهنگ اعلام مربوط به استان‌های یاد شده بدون کوچکترین اشکال و همراه با آثار و اسناد مکتوب جمع آوری و ثبت شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]