×
×

شهرکریمه – نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال ۲۸ خرداد در قم گشایش می یابد

  • کد نوشته: 17195
  • [ad_1] نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال ۲۸ خرداد در قم گشایش می یابد به گزارش شهرکریمه سعید مشهدی افزود: کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور، تلویزیون‌های تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاه‌های مجازی، نرم افزارهای خبری، پلتفورم های مبتی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند. وی با بیان اینکه […]

    شهرکریمه – نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال ۲۸ خرداد در قم گشایش می یابد
  • [ad_1]

    نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال 28 خرداد در قم گشایش می یابد

    نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال ۲۸ خرداد در قم گشایش می یابد

    به گزارش شهرکریمه سعید مشهدی افزود: کسب و کارهای بزرگ فضای مجازی کشور، تلویزیون‌های تعاملی مبتنی بر اینترنت، فروشگاه‌های مجازی، نرم افزارهای خبری، پلتفورم های مبتی بر آموزش و همچنین تولیدکنندگان محتوا از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های معمول در کشور به جای نمایشگاه یک فروشگاه بزرگ هستند، تصریح کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال به جای تمرکز بر فروش محصولات، به دنبال بسترسازی برای تعامل و ایجاد ارتباط میان فعالان این حوزه است.

    مشهدی تاکید کرد: بر خلاف تمام نمایشگاه‌های فرهنگی کشور که مخاطبان اصلی آن مردم عادی هستند، مخاطب اصلی این نمایشگاه فعالان، سازندگان و طراحان بزرگ کشور در فضای مجازی است.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در فضای مجازی ناشناخته بودن ظرفیت‌های موجود در کشور و عدم ارتباط و تعامل میان فعالان فضای مجازی است که این نمایشگاه به منظور رفع این مشکل می‌باشد.

    مشهدی، زیرساخت‌ها، پلتفورم ها، تولیدکنندگان محتوا و مصرف کننده نهایی را چهار ضلع فضای مجازی دانست و گفت: با ورود تاکسی اینترنتی به عرصه کسب و کار بسیاری از کسب و کارهای سنتی دچار تحول شد و این نشان از ظرفیت کسب و کارهای مجازی است.

    وی اظهار داشت: تحول در رسانه‌ها و پررنگ‌تر شدن نقش رسانه‌های مبتنی بر فضای مجازی چند سالی است که در کشور آغاز شده و در این نمایشگاه برخی فعالان این حوزه حضور داشته و محصولات خود را ارائه می‌دهند.

    دبیر اجرایی دوزادهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال، گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ روز ۲۸ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه قم گشایش می‌یابد و پس از چهار روز فعالیت در ۳۱ خرداد ماه به کار خود پایان می‌دهد.

    وی با اشاره به ظرفیت تولید محتوای حوزه علمیه اظهار داشت: حوزه‌های علمیه دارای تولید محتوای بسیار غنی هستند ولی تا کنون از این محتوا به درستی در بستر مجازی استفاده نشده است که در حاشیه این نمایشگاه به دنبال عقد قرارداد میان حوزه و فعالان حوزه فضای مجازی هستیم.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.