×
×

شهرکریمه – نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد

  • کد نوشته: 22065
  • [ad_1] نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد به گزارش شهرکریمه نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم که با ایده‌ای نو و خلاقانه از سوی انجمن نمایش در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر استانی در قم برگزار شد، موجب تشویق عکاسان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای برای شرکت در مسابقه عکس تئاتر قم شد. نمایشگاه نخستین […]

    شهرکریمه – نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد
  • [ad_1]

    نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد

    نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم برپا شد

    به گزارش شهرکریمه نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم که با ایده‌ای نو و خلاقانه از سوی انجمن نمایش در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر استانی در قم برگزار شد، موجب تشویق عکاسان حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای برای شرکت در مسابقه عکس تئاتر قم شد.

    نمایشگاه نخستین مسابقه عکس تئاتر قم در اولین روز بازگشایی میزبان عکاسان حرفه‌ای قم مانند مهدی مریزاد، احمد ظهرابی، محبوبه جندقی و هانی احمدزاده بود.

    حسن دلیر، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار شهرکریمه اظهار کرد: این نمایشگاه از معدود نمایشگاه‌های حوزه تخصصی حوزه تئاتر است که امیدواریم به جشنواره تئاتر استانی محدود نشود و ادامه دار باشد.

    محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه و پیشکسوت تئاتر نیز بیان کرد: تنها چیزی که تئاتر میرا را به تئاتر زنده در سال های طولانی تبدیل می‌کند، پوستر و عکس‌های آن است.

    وی با اشاره به اینکه از تئاتر قم در تاریخ عکس چندانی از آن به جا نمانده است، تصریح کرد: این فقدان ضربه‌های سنگینی به بدنه تئاتر قم وارد کرده است.

    این پیشکسوت تئاتر با تقدیر از مجموعه عکاسانی که نسبت به ثبت این نمایش‌ها در قاب تصویر پیشگام بودند تقدیر کرد و گفت: این عکاسان با آثار خود موجب شدند که حیات تئاتر قم جاودانه بماند.

    فرحان فرحناک مسئول برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: نخستین مسابقه نمایشگاه عکس تئاتر قم تا ۲۴ آبان‌ماه به غیر از جمعه‌ها میزبان علاقمندان است.

    وی تعداد عکاسانی را که در این مسابقه شرکت کردند را ۲۱ عکاس ذکر کرد و گفت: صد اثر به دبیرخانه ارسال شد که با داوری کوروش جوان، رضا جاویدی و سید حسین فدایی حسین ۳۲ اثر به بخش رقابت و نمایشگاه راه یافت.

    مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم اضافه کرد: با رأی هیئت داوران از نفرات برتر اول تا سوم در اختتامیه جشنواره تئاتر استان قم تقدیر و تجلیل می شود.

    وی از همزمانی روز پایانی این نمایشگاه با اختتامیه جشنواره تئاتر قم خبر داد و گفت: امیدواریم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها ادامه دار باشد.

    در بخش پایانی نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم با حضور حسن دلیر، محمدرضا آزاد و ابراهیم سلیمانی از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.