×
×

شهرکریمه – نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم

  • کد نوشته: 21674
  • [ad_1] نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت مدار قم همواره درصحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی حضور فعال و پرشوری دارند. وی افزود: ملت ایران […]

    شهرکریمه – نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم
  • [ad_1]

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه: با آمریکا اهل تعامل نیستیم

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت مدار قم همواره درصحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی حضور فعال و پرشوری دارند.

    وی افزود: ملت ایران دینی دارد که با ظالم، آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود خائن نمی‌سازد دینی که ظلم‌ستیز و عدالت‌گستر است و انقلاب اسلامی متولد این دین است.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: قرآن کریم به ما یاد داد که دشمنی استکبار با ما بر سر امام حسین(ع) و دین ما است، استکبار مشاهده کند که نسل جدید انقلاب در سنگر‌نشینی انقلاب با بصیرت و قدرتمند‌تر از نسل اول برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

    استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هوشیاری جوانان در دفاع از آرمان‌های انقلاب عنوان کرد: نسل جوان وارثان خوبی برای شهدا هستند و خون شهدا را پاس می‌دارند و با شبیخون فرهنگی و فضای مجازی هرگز صحنه انقلاب را ترک نمی‌کنند.

    حاجی صادقی تصریح کرد: کسانی که به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی عزت پیداکرده و به پست و مقام رسیدید از شما می‌خواهیم در فهمیدن نظرات مقام معظم رهبری ودرک و عمل به آن ثابت‌قدم باشید.

    وی با تأکید بر اینکه  منطق ملت ایران در استکبارستیزی است، افزود: به کوری چشم دشمنان و استکبار امروز همه صحنه‌های انقلاب و مقاومت به پیروزی رسیده است، مگر می‌شود حسینی بود و با آمریکا کنار آمد و مگر می‌شود دین‌دار و حسینی باشیم و در برابر ستمگری دشمن بی‌تفاوت باشیم.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه امروز شاهد افول و شکست استکبار هستیم،ابراز کرد: ملت ایران سنگر کلیدی جهان را فتح کرده است،استکبار در بدترین وضعیت قرار دارد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمریکا عمرش به پایان رسیده و استکبار مرگش فرا رسیده است.

    استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آقایانی که از تعامل صحبت کرده و بچه‌های انقلابی را اهل تقابل می‌دانید، بله ما با شیطان بزرگ اهل تعامل نیستیم و این موضوع دستور قرآن کریم است و خداوند می‌فرماید اگر با دشمن تعامل کنید از ما نیستید.

    حاجی‌صادقی گفت: شما مردم و نیروهای انقلاب اسلامی رادارید چه نیازی به کدخدای مُرده دارید، مسئولان و مدیران و نخبگان این موضوع را بدانید که انقلاب اسلامی ایستاده ‌و مرگ تدریجی استکبار رسیده است.

    وی بیان کرد: نسل جدید انقلاب ثابت کرد که نسبت به انقلاب اسلامی وفادار و مستحکم است و در پیروی از مقام معظم رهبری و سنگر نشینی انقلاب پشت به شهدا نمی‌کند.

    نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب عنوان کرد:قصد دارند اراده انقلابی نسل جوان را تغییر داده و اراده حسینی بودن را بگیرند، باید با بصیرت و ایستادگی و مطالبه عدالت محوری گام برداریم.

    استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دو روز پیش‌خدمت مادر شهیدان جوادی نیا که ۴ فرزندش را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بودم و از وی پرسیدم چه توصیه و درخواستی داری، گفت هیچی نمی‌خواهم و همه باید حامی ولایت‌فقیه باشیم و آمادگی دارم همه‌چیز را برای نظام و انقلاب اسلامی بدهم.

    حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: پیام امت به مسئولین،ولایت مداری است و استکبار این آرزو را به گور می‌برد که روزی رهبری را همانند امام حسین(ع) تنها ببیند و به لطف الهی زن و مرد و کوچک و بزرگ می‌گوییم تازنده هستیم همواره حامی نظام اسلامی و ولایت‌فقیه هستیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.