[ad_1] نماینده ولی فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی در ‌۴۱ سال گذشته هیچ‌گونه توقفی نداشته است به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش چهل‌ و یکمین فجر انقلاب اسلامی، تحولات و دستاوردها در عرصه بین‌الملل که در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: موانع اصلی پیش روی انقلاب وجود […]

[ad_1]

نماینده ولی فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی در ‌۴۱ سال گذشته هیچ‌گونه توقفی نداشته است

نماینده ولی فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی در ‌۴۱ سال گذشته هیچ‌گونه توقفی نداشته است

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش چهل‌ و یکمین فجر انقلاب اسلامی، تحولات و دستاوردها در عرصه بین‌الملل که در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: موانع اصلی پیش روی انقلاب وجود آدم‌های منفعل و آمریکایی است که در عراق و سوریه هم ریشه دارند.

وی افزود: باید با استقامت فکری، اندیشه و اتحاد در برابر چنین افرادی ایستادگی کرد، چهل و یک سالگی انقلاب، تولد جدید اسلام ناب و رسیدن به دستاورد‌های جدید انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید دین شناسی را ترویج دهد، گفت: دینی که با سیاست همراه باشد، چرا که سیاست در هدایت مردم نقش موثری دارد، روحانیت باید دین‌شناس باشد و همچنین در ترویج دین کوشا باشد تا حرکت انقلاب خاموش نشود.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهل و یک سال فراز و نشیب داشته اما توقفی نداشته است، بیان کرد: در تمام ادوار تاریخ هیچ نظام ولایی بیش از ۴ دهه نتوانسته بقا داشته باشد که به لطف الهی نظام جمهوری اسلامی توانست حکومت خود را حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: بقای انقلاب اسلامی به برکت دو نعمت ولایت و امت است که تعامل و پیوند میان تمام حوزه‌ها را ایجاد کرده ‌و این دو نعمت وابسته به یکدیگر بوده و بدون هم مدیریت نمی‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]