×
×

شهرکریمه – نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند

  • کد نوشته: 15630
  • [ad_1] روایت حجت‌الاسلام‌ ‌حسینی‌قمی از قیمت محصولات و اقلام خوراکی؛ نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ سید‌حسین حسینی قمی در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روز اول ماه رمضان که قیمت محصولات و اقلام خوراکی را مشاهده کردم بسیار ناراحت شدم که فقیران و نیازمندان با […]

    شهرکریمه – نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند
  • [ad_1]

    روایت حجت‌الاسلام‌ ‌حسینی‌قمی از قیمت محصولات و اقلام خوراکی؛ نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند

    روایت حجت‌الاسلام‌ ‌حسینی‌قمی از قیمت محصولات و اقلام خوراکی؛ نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ سید‌حسین حسینی قمی در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روز اول ماه رمضان که قیمت محصولات و اقلام خوراکی را مشاهده کردم بسیار ناراحت شدم که فقیران و نیازمندان با این قیمت‌ها چگونه می‌توانند خرید کنند.

    وی افزود:از این مرحله عبور می‌کنیم و خدا به‌حق اهل‌بیت(ع) شر آمریکا و شجره خبیثه آل سعود را به خودشان برمی‌گرداند و سیاهی به ذغال می‌ماند.

    استاد حوزه علمیه با اشاره به مشکلات جامعه و گرانی تصریح کرد: مسئولین باید شبانه‌روز بیدار باشند و تلاش و خدمت کرده و در راستای رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشند و مردم هم باید به داد یکدیگر برسند.

    حسینی قمی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است و خداوند مهمان‌های خود را دوست دارد ما هم باید از فقیران و نیازمندان دستگیری کرده و به آن‌ها کمک کنیم.

    وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت:سخت‌ترین آزمون برای انسان از این بالاتر نیست که از پول بگذرد، در حرم امام رضا(ع) منبر بودم و شخصی آمد و گفت که این حدیث درست است من در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتم و از جانم گذشتم ولی امروز حاضر نیستم از پولم بگذرم.

    استاد حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص)خاطرنشان کرد:  ریشه بخل کفر و ریشه سخاوت ایمان است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.