[ad_1] هدیه نوروزی استاندار قم به خبرنگاران سراسر کشور به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در گفت وگویی اظهار داشت: برای تکریم خبرنگاران سراسر کشور و خانواده های آنها و در راستای ترویج گردشگری، این هدیه از طرف استان قم به خبرنگاران تقدیم می شود. وی اظهار کرد: خبرنگاران شریف و تلاشگری که برای زیارت به […]

[ad_1]

هدیه نوروزی استاندار قم به خبرنگاران سراسر کشور

هدیه نوروزی استاندار قم به خبرنگاران سراسر کشور

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در گفت وگویی اظهار داشت: برای تکریم خبرنگاران سراسر کشور و خانواده های آنها و در راستای ترویج گردشگری، این هدیه از طرف استان قم به خبرنگاران تقدیم می شود.
وی اظهار کرد: خبرنگاران شریف و تلاشگری که برای زیارت به قم مشرف می شوند، خادمان اجرایی استان را از دعای خیر خود بهره مند کنند. 

* تاکید استاندار بر یکپارچگی دستگاه های امدادی

سرمست همچنین در چهارمین روز از سال جدید، از مرکز فوریت های پزشکی استان قم بازدید و بر یکپارچگی دستگاه های تاکید کرد. 

وی خاطرنشان کرد: انسجام دیسپچینگ آتش نشانی، پلیس، هلال احمر و اورژانس تحت عنوان SOS باید با جدیت دنبال شود. 

وی با اشاره به اهمیت تجهیز اورژانس قم به ناوگان جدید آمبولانس تصریح کرد: مشکلات ترخیص آمبولانس های فوریت های پزشکی قم از دستگاه های ملی پیگیری خواهد شد. 

استاندار قم استقرار اورژانس در اماکن پرتردد از جمله حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز ضروری دانست. 

سرمست همچنین از خدمات فوریت های پزشکی قم قدردانی کرد و گفت: خدمات اورژانس در امدادرسانی به مسافران و همشهریان در ایام نوروز چشمگیر بوده است.

در این بازدید گزارشی از خدمات اورژانس و ستاد سلامت نوروزی قم از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر فویت های پزشکی استان ارائه و مسائل و مشکلات اورژانس بیان شد. 

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]