×
×

شهرکریمه – هشدار بارش سنگین باران در قم

  • کد نوشته: 27695
  • [ad_1] هشدار بارش سنگین باران در قم به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری از اواخر وقت بارش باران  بود. وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم ۹ درجه […]

    شهرکریمه – هشدار بارش سنگین باران در قم
  • [ad_1]

    هشدار بارش سنگین باران در قم

    هشدار بارش سنگین باران در قم

    به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری از اواخر وقت بارش باران  بود.

    وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم ۹ درجه و ۲۱ درجه ثبت شد، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت است،  حداقل و حداکثر دما در قم ۷ درجه و ۱۲ درجه بوده و آب و هوای استان ابری همراه با بارش باران است.

    قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم ابری است، گفت: در این روز در اواخر وقت شاهد بارش باران و از اواخر وقت کاهش ابر و افزایش سرعت و وزش باد در استان خواهیم بود.

    وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر ۶۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۶ درجه و ۱۰ درجه خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم ۹ درجه و ۲۲ درجه بود، همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در این شهر ۱۸ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی ثبت شد.

    قاضی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با ۲۲ درجه بود.

    وی با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان قم اظهار کرد: برای امروز و روز چهارشنبه پیش بینی باران سنگین در استان شده است، به مردم توصیه می‌شود که به اطلاعات ارائه شده از هواشناسی در رسانه‌ها توجه و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، آن‌ها باید در این مدت به کنار رودخانه‌های فاصلی نروند و از رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.