[ad_1] هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت به گزرش شهرکریمه اسماعیل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی وزش باد شدید و پدیده گردوغبار، شهر  در وضعیت هشدار زرد قرار دارد. وی از افزایش ذرات معلق کمتر از ده میکرون در قم خبر داد و گفت: وزش باد شدید در […]

[ad_1]

هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت

هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت

به گزرش شهرکریمه اسماعیل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی وزش باد شدید و پدیده گردوغبار، شهر  در وضعیت هشدار زرد قرار دارد.

وی از افزایش ذرات معلق کمتر از ده میکرون در قم خبر داد و گفت: وزش باد شدید در قم از روز گذشته با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر آغازشده و  این وضعیت تا اواخر امروز ادامه دارد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قمبا اشاره به افزایش میزان ذرات معلق کمتر از ده و کمتر از ۲٫۵ میکرون در هوای شهر قم ابراز کرد: هوای شهر در وضعیت ناسالم قرار دارد.

احمدزاده به روانه شدن ریز گردها به سمت شهر قم طی سالیان اخیر اشاره و عنوان کرد: متأسفانه با وزش باد شرقی در فصل تابستان، کانون‌های گردوغبار در حسین‌آباد میش مست و دشت مسیله ریز گردها را به سمت شهر آورده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم در پایان تأکید کرد: افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از انجام فعالیت‌های سنگین و طولانی بیرون از منزل خودداری کرده و حتی‌الامکان این فعالیت‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]