[ad_1] «قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد به گزارش شهرکریمه حسن شیخ حائری: چه باشکوه بود وقتی ولایت امر، شهادت علمدارش را به روح مطهر خود او تبریک گفت و ما رأیتُ إلّا جمیلا را معنا کرد. آیا پاداش سال ها مجاهدت شبانه روزی می‌توانست چیزی جُز در بر گرفتن خلعت فاخر شهادت فی سبیل […]

[ad_1]

«قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد

«قاسم» ز شوق وصل «سلیمانی» شد

به گزارش شهرکریمه حسن شیخ حائری: چه باشکوه بود وقتی ولایت امر، شهادت علمدارش را به روح مطهر خود او تبریک گفت و ما رأیتُ إلّا جمیلا را معنا کرد.

آیا پاداش سال ها مجاهدت شبانه روزی می‌توانست چیزی جُز در بر گرفتن خلعت فاخر شهادت فی سبیل الله باشد، همان که آرزوی همیشگی فرمانده بود و کوه و دشت را به دنبال آن درنوردید و سرانجام آن را در اوج خدمتگزاری به بشریّت و بویژه در منکوب کردن جریان منحوس و جعلی تکفیر در آغوش گرفت، هَنیئا له … .

 

چهره بین المللی مقاومت

اگر روزی تاریخ مقاومت بین الملل نوشته شود، قطعا نام سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان «ابرمجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام» و نماد مبارزه با تروریسم بر تارک آن خواهد درخشید و «نام او در تاریخ اسلام و جهان به عنوان سرداری بزرگ باقی خواهد ماند».

در عین حال برنامه دوران فرماندهی اش چنان مُتقن است که حضرت آقا به عنوان فرمانده کل قوا در حُکم فرمانده جدید سپاه قُدس تأکید می‌فرمایند «برنامه آن نیرو عینا همان برنامه دوران فرماندهی شهید سلیمانی است».

 

«همه دلبستگان مقاومت، خونخواه اویند»

فرمانده وقتی پیشرو و مردمی باشد، همه دلبسته اش می‌شوند و حتی شهادت آن فرمانده و فقدان ظاهری او، نه تنها این دلدادگی را نخواهد کاست که آن را بیشتر هم خواهد کرد.

اینک همه این دلبستگان در سراسر جهان، یعنی همان ها که به عشق تحقق عدالت جهانی و پیروزی حق بر باطل نَفَس می‌کشند، همگی طالبان خون او و دیگر مجاهدان مردمی مانند شهید سرافراز ابومهدی المهندس و بویژه مجاهدان گمنام هستند و با این اُمید، روز را به شب و شب را به روز می‌رسانند.

 

«انتقام الهی» و «انتقام سخت»

دیری نیست که به یقین، «انتقام الهی به حیات قاتلان بشریت خاتمه دهد» چرا که ذات باریتعالی در عین راحم المساکین بودن، قاصم الجبّارین است.

البته این انتقام در هر زمان و مکان و یا هر سطحی ممکن است رُخ دهد و شاید حتی پیش از اربعین شهادت آن سردار شهید در بیست و دومین روز از بهمن ماه ۱۳۹۸ باشد.

 

«خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت»

به هر حال راه و مسیر مشخص است و این راه، باصلابت تر از گذشته به پیش خواهد رفت و مُنادی عدالت و آزادگی برای بشریت خواهد بود و البته «علاقمندان به او نیز، راهش را با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهند داد» و می‌دانند که «پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است».

پس اگرچه «سردار بزرگ و پُرافتخار اسلام» امروز ظاهرا در میان ما نیست، اما تردیدی هم نیست که پیش از شهادتش، قاسم سلیمانی های دیگری متولد و تربیت شده اند و در ادامه نیز متولد، تربیت و تکثیر خواهند شد، همان ها که همنوا با «سردار فداکار و عزیز ما»، صلا می‌دهند که سَرِ خُمّ می‌سلامت، شکند اگر سبویی … .

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]