×
×

شهرکریمه – همیاران سلامت در هیئت ها/ اصول بهداشتی در ادارات بیشتر رعایت میشود

  • کد نوشته: 33907
  • [ad_1] همیاران سلامت در هیئت ها/اصول بهداشتی در ادارات بیشتر رعایت میشود به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات پاسخ به بحران استان و در گفت و گو با خبرنگاران که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد بیان کرد: ضمن اینکه تلاش می‌کنیم در ماه […]

    شهرکریمه – همیاران سلامت در هیئت ها/ اصول بهداشتی در ادارات بیشتر رعایت میشود
  • [ad_1]

    همیاران سلامت در هیئت ها/اصول بهداشتی در ادارات بیشتر رعایت میشود

    همیاران سلامت در هیئت ها/اصول بهداشتی در ادارات بیشتر رعایت میشود

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات پاسخ به بحران استان و در گفت و گو با خبرنگاران که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد بیان کرد: ضمن اینکه تلاش می‌کنیم در ماه محرم بیشترین بهره معنوی را ببریم و عزاداری‌ها نیز برگزار شود، به طور جدی برای حفظ سلامت مردم و عزاداران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم تاکید داریم.

    استاندار قم با اشاره به ضرورت آموزش و آگاهی دادن به مسئولین هیأت‌ها گفت: در هر هیئت یک همیار سلامت برای نظارت و رعایت بهتر موازین بهداشتی انتخاب و در هیئت‌ها بر این موضوع نظارت می‌کنند.

    همکاری خوب ادارات و بانک‌های در زمینه شیوه نامه بهداشتی

    سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتایج ارزیابی وضعیت ادارات و بانک‌ها در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: تکلیف شد در بخش اداری، بانک‌ها و مطب‌ها بیشتر به سمت رعایت شیوه نامه بهداشتی هدایت شوند و اساس گزارشی که داده شده بانک‌ها و ادارات بیشتر خود را ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کردند.

    وی افزود: ستاد مقابله با کرونا از هیئت‌های مذهبی و جامعه مداحان درخواست دارد همانطور که همیشه در عرصه رشد فضای مذهبی و فرهنگی تلاش کردند در شرایط کنونی هم برای حفظ سلامت و جان مردم و عزاداران همکاری کنند.

    به گفته وی، رعایت و استفاده از ماسک در اماکن عمومی طبق مصوبه امروز ستاد باید روند جدی تری به خود بگیرد و کمیته‌های نظارت هم مشخص شدند تا شاهد کاهش شیوع بیماری باشیم.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.