[ad_1] واژگونی اتوبوس ۳ کشته و ۱۳ مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان به گزارش شهرکریمه مهدی فراهانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۲ و ۵۷ دقیقه بامداد امروز بیان کرد: این حادثه درمحور ساوه-سلفچگان، ۵ کیلومتر بعد از عوارضی رخ داد. وی بیان کرد: پس از دریافت خبر و با توجه به […]

[ad_1]

واژگونی اتوبوس 3 کشته و 13 مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان

واژگونی اتوبوس ۳ کشته و ۱۳ مجروح برجای گذاشت+اسامی مجروحان

به گزارش شهرکریمه مهدی فراهانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۲ و ۵۷ دقیقه بامداد امروز بیان کرد: این حادثه درمحور ساوه-سلفچگان، ۵ کیلومتر بعد از عوارضی رخ داد.

وی بیان کرد: پس از دریافت خبر و با توجه به ماهیت حادثه ، ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس قم یادآور شد: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد این حادثه متاسفانه سه نفرفوتی(۲ خانم و۱ آقا) و ۱۳ مجروح داشت که مجروحین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل به مراکز درمانی نکویی-فرقانی و امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات از محل حادثه وضعیت ۴ نفر از مصدومین این حادثه وخیم گزارش شده است و این مصدومان با عملیات احیاء به بیمارستان منتقل شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از مجروحین دچار قطع عضو شد.

وی یادآور شد: محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدودا ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: همچنین خانم ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی برای مداوا اعزام شدند.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]