×
×

شهرکریمه – وجود خلاء نظری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

  • کد نوشته: 31165
  • [ad_1] وجود خلاء نظری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام وحید نجفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مشارکت روحانیت در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اظهار کرد: روحانیت از ابتدای تدوین این سند در آن مشارکت داشت، اما از پتانسیل […]

    شهرکریمه – وجود خلاء نظری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
  • [ad_1]

    وجود خلاء نظری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

    وجود خلاء نظری در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام وحید نجفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به مشارکت روحانیت در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اظهار کرد: روحانیت از ابتدای تدوین این سند در آن مشارکت داشت، اما از پتانسیل و ظرفیت حوزویان در این خصوص به خوبی استفاده نشد، قصد داریم که گام دوم را در این زمینه برداریم.

    وی ادامه داد: خلاءهایی در زمینه سند الگوی اسلامی ایران پیشرفت داریم، این خلاء به خصوص در زمینه نظریه پشتیبان است و به دنبال نظریه پردازی در این خصوص هستیم.

    معاون علمی مرکز مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت افزود: به دنبال پیگیری نظریات پیشرفت هم از حوزویان و هم از دانشگاهیان هستیم تا به پختگی در این زمینه برسیم، همچنین گفتمان سازی در این خصوص کلید واژه مهمی است و به دنبال پیگیری این مساله هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: گفتمان سازی یک ضرورت برای نظریه پردازی است و برای اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، گفتمان سازی اهمیت زیادی دارد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.