[ad_1] وجود ۳ هزار صندوق صدقه در اماکن استان قم به گزارش شهرکریمه سید جواد وزیری نژاد با اشاره به وضعیت جمع آوری صندوق‌های صدقات اماکن در استان قم اظهار کرد: این صندوق‌ها چون در مکان‌های عمومی همچون ادارات قرار دارند، به لحاظ سرقت کم خطر هستند و دو نفر در استان این صندوق‌ها را […]

[ad_1]

وجود 3 هزار صندوق صدقه در اماکن استان قم

وجود ۳ هزار صندوق صدقه در اماکن استان قم

به گزارش شهرکریمه سید جواد وزیری نژاد با اشاره به وضعیت جمع آوری صندوق‌های صدقات اماکن در استان قم اظهار کرد: این صندوق‌ها چون در مکان‌های عمومی همچون ادارات قرار دارند، به لحاظ سرقت کم خطر هستند و دو نفر در استان این صندوق‌ها را جمع آوری می‌کنند.

وی ادامه داد: سه هزار صندوق صدقات اماکن در قم داریم که درآمد کمیته امداد از این صندوق‌ها در هفت ماه نخست سال جاری ۴۰۴ میلیون تومان بود.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: افزود: با ایمن‌سازی‌های صورت گرفته در صندوق‌های صدقات معابر در استان، امکان سرقت پول از این صندوق‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است، قفل‌های صندوق‌های صدقات در استان قم رمز دار است و تدابیر امنیتی برای حفظ صدقات در مراحل مختلف جمع آوری و شمارش صدقات توسط نیروهای کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

وزیری نژاد با اشاره به شیوع جمع آوری صدقات در استان قم اظهار کرد: عمده صندوق‌های صدقات در معابر استان قم کیسه دار هستند و ۶ نفر در استان صدقات این صندوق‌ها را جمع آوری می‌کنند، این افراد با پول سر و کار ندارند و تنها کیسه‌های پلمپ شده را از صندوق‌ها برمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر کار شمارش پول‌های داخل کیسه‌های صندوق‌های صدقات معابر استان قم را به صورت صندوق به صندوق در مکانی مجهز به دوربین مدار بسته انجام می‌دهند و صدقات جمع آوری شده از هر صندوق در زمان‌های گوناگون مشخص است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]