×
×

شهرکریمه – وجود ۴۴۰ پروژه نیمه تمام در استان قم

  • کد نوشته: 26480
  • [ad_1] وجود ۴۴۰ پروژه نیمه تمام در استان قم به گزارش شهرکریمه محمود نوربخش امروز با اشاره به وضعیت هزینه کرد اعتبارات هزینه ای در استان قم اظهار کرد: ۲۵ دستگاه در استان با دو هزار و ۴۰۰ کارمند زیرپوشش این اعتبارات هستند. وی ادامه داد: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، تعدد نقاط […]

    شهرکریمه – وجود ۴۴۰ پروژه نیمه تمام در استان قم
  • [ad_1]

    وجود 440 پروژه نیمه تمام در استان قم

    وجود ۴۴۰ پروژه نیمه تمام در استان قم

    به گزارش شهرکریمه محمود نوربخش امروز با اشاره به وضعیت هزینه کرد اعتبارات هزینه ای در استان قم اظهار کرد: ۲۵ دستگاه در استان با دو هزار و ۴۰۰ کارمند زیرپوشش این اعتبارات هستند.

    وی ادامه داد: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای، تعدد نقاط شهری و روستایی و مساحت در یک استان، اهمیت زیادی دارد.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی ۴۴۰ پروژه نیمه تمام در استان داریم که کمتر از ۱۹۰ پروژه ایجادی و توسعه ای است، بقیه پروژه‌ها مستمر است که در حال انجام است و کالبدی نیست.

    نوربخش کافی نبودن اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مشکل تمام استان‌ها دانست و تصریح کرد: گاهی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان از ردیف‌ها و اعتبارات ملی استفاده می‌کنیم که این مساله به خصوص در پروژه‌های مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قم نمود دارد.

    وی ادامه داد: بحث تهاتر را برای تامین مالی اجرای پروژه‌ها در استان قم دنبال می‌کنیم، دستگاه‌هایی که از یک سیستم دولتی طلبکار و به یک سیستم دولتی دیگر بدهکار هستند، می‌توانند که متقاضی اسناد تهاتری باشند و پیمانکاران در استان امکان استفاده از این ظرفیت قانونی را دارند، این ظرفیت به خصوص برای شهرداری قم فراهم است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم خاطرنشان کرد: یکی از پیگیرترین استان‌ها در زمینه دریافت اسناد تهاتری، استان قم و یکی از پیگیرترین دستگاه‌ها در استان در این زمینه، شهرداری قم است، و امیدواریم که این پیگیرها منجر به اختصاص بخشی از اعتبارات به قم شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.