×
×

شهرکریمه – ورود بسیج ورزشکاران قم به فرهنگ‌سازی خطرات دوپینگ و داروهای نیروزا

  • کد نوشته: 23287
  • [ad_1] ورود بسیج ورزشکاران قم به فرهنگ‌سازی خطرات دوپینگ و داروهای نیروزا به گزارش شهرکریمه داوود هاشمی ماد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ورزشکاران استان قم به‌صورت دو مجموعه کانون ولایت که مختص آقایان ورزشکار و کانون کوثر که مختص بانوان ورزشکار بوده در حال فعالیت است.  مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم، […]

    شهرکریمه – ورود بسیج ورزشکاران قم به فرهنگ‌سازی خطرات دوپینگ و داروهای نیروزا
  • [ad_1]

    ورود بسیج ورزشکاران قم به فرهنگ‌سازی خطرات دوپینگ و داروهای نیروزا

    ورود بسیج ورزشکاران قم به فرهنگ‌سازی خطرات دوپینگ و داروهای نیروزا

    به گزارش شهرکریمه داوود هاشمی ماد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ورزشکاران استان قم به‌صورت دو مجموعه کانون ولایت که مختص آقایان ورزشکار و کانون کوثر که مختص بانوان ورزشکار بوده در حال فعالیت است.

     مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم، رویکرد فعالیت‌های این سازمان را گسترش اخلاق و معنویت و ارزش‌های دینی و انقلابی در محیط ورزش عنوان و تصریح کرد: بر اساس این رویکرد اصلی مباحث کلی در قالب آموزشی در سطوح مختلف مربیان، ورزشکاران و قهرمانان را داریم.

    وی ادامه داد: دوره‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد ورزش، دوره‌های خاص منش قهرمانی برای ورزشکاران و قهرمانان، پرداختن به امربه‌معروف و نهی از منکر در ورزش، جایگاه نماز و اهمیت آن در مسابقات ورزشی و اهمیت دادن به این مهم در کل محیط ورزش و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی ازجمله برنامه‌های کلی و عام در میان ورزشکاران بسیجی استان قم هستند.

    هاشمی ماد افزود: محافل انس با قرآن و آموزش قرآن در سطوح مختلف و برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی، کوهنوردی و راهیان نور ازجمله برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرتی در میان ورزشکاران بسیجی استان هستند.

    مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قم، فعالیت‌ها و برنامه‌ها در سطح باشگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسته به اینکه باشگاه در کدام منطقه و محله باشد نیازسنجی کرده و بر اساس نیاز آن‌ها، به مباحثی در زمینه سبک زندگی و آسیب‌شناسی منطقه ازجمله بالا رفتن طلاق، داروهای نیروزا و دوپینگ ورود می‌کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به برنامه‌هایی که در هفته بسیج اجراشده و یا در حال اجرا هستند، اظهار داشت: حضور و شرکت کانون کوثر به همراه معاونت بانوان ورزشی استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان قم، برگزاری کارگاه سبک زندگی با موضوعات امربه‌معروف و نهی از منکر و ازدواج و طلاق، برگزاری کارگاه‌های بصیرتی و دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج هستند.

    به گفته مسئول بسیج ورزشکاران استان قم  بیش از  ۵ هزار نفر از فعالان ورزشی استان عضو بسیج ورزشکاران هستند که در ۲ کانون برادر و خواهر در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.