×
×

شهرکریمه – وزش باد نسبتا شدید طی روز یکشنبه در قم

  • کد نوشته: 25780
  • [ad_1] وزش باد نسبتا شدید طی روز یکشنبه در قم به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است. وی با بیان اینکه هوای استان قم در روز یکشنبه صاف در برخی ساعات همراه با […]

    شهرکریمه – وزش باد نسبتا شدید طی روز یکشنبه در قم
  • [ad_1]

    وزش باد نسبتا شدید طی روز یکشنبه در قم

    وزش باد نسبتا شدید طی روز یکشنبه در قم

    به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.

    وی با بیان اینکه هوای استان قم در روز یکشنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود، اظهار داشت: آسمان استان قم در روز دوشنبه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

    کارشناس هواشناسی استان قم گفت: حداقل دمای هوای امروز قم سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و حداقل دمای هوای قم در دوشنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه است.

    وی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و دوشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی خواهد بود.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.