×
×

شهرکریمه – وضعیت فعالیت مطب‌های قم تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد

  • کد نوشته: 29531
  • [ad_1] وضعیت فعالیت مطب‌های قم تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد به گزارش شهرکریمه محمود پرهام اظهار کرد: با هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان قم، مقرر شد تا تمامی مطب‌های دندانپزشکی به جز مطب دندانپزشکی اطفال در قم تعطیل باشند. وی افزود: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های عمومی و خصوص دندانپزشکی سطح استان موظف هستند فقط […]

    شهرکریمه – وضعیت فعالیت مطب‌های قم تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد
  • [ad_1]

    وضعیت فعالیت مطب‌های قم تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد

    وضعیت فعالیت مطب‌های قم تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مشخص شد

    به گزارش شهرکریمه محمود پرهام اظهار کرد: با هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان قم، مقرر شد تا تمامی مطب‌های دندانپزشکی به جز مطب دندانپزشکی اطفال در قم تعطیل باشند.

    وی افزود: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های عمومی و خصوص دندانپزشکی سطح استان موظف هستند فقط یک یا دو یونیت دندانپزشکی را برای کارهای صرفاً اورژانسی و فعالیت‌های محدود اختصاص دهند

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه تمامی مطب‌های عمومی، متخصص‌ها و فوق تخصص‌های داخلی، اطفال، قلب و مغز و اعصاب فعال هستند، گفت: سایر مطلب‌ها، کلینک های پوست و مو، مراکز حراجی محدود و مراکز توانبخشی تعطیل هستند.

    وی از فعالیت تمامی درمانگاه‌های شبانه روزی عمومی استان خبر داد و گفت: در مورد کلینیک‌های چشم پزشکی نیز تنها یک مرکز آن هم فقط برای کارهای اورژانسی دایر است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.