×
×

شهرکریمه – وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است

  • کد نوشته: 26290
  • [ad_1] وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که با حضور فرمانده حوزه ۳ بسیج اداری و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان […]

    شهرکریمه – وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است
  • [ad_1]

    وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است

    وظیفه مسئولان در قبال خون سردار سلیمانی «خدمت صادقانه» است

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که با حضور فرمانده حوزه ۳ بسیج اداری و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان آبفا در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را منشأ بروز و رشد استعدادها و شخصیت‌هایی بزرگی همچون شهید باکری‌ها، زین‌الدین‌ها، صیاد شیرازی‌ها، طهرانی مقدم‌ها‌ و قاسم سلیمانی‌ها دانست.

    وی وابستگی به کشورهای غربی و آمریکا را از ویژگی‌های حکومت‌های پیشین در ایران عنوان و خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل و بدون دخالت‌های خارجی برای آینده و سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پیشرفت کشور در سایه رهبری خردمند، با درایت و مؤمن و با وجود تهاجم نظامی و فرهنگی، ترورها و تحریم‌های شدید اظهار کرد: آنچه موجب دشمنی استکبار و قدرت‌های جهانی با ایران اسلامی شده، پیشرفت‌هایی است که در سایه نظام اسلامی محقق شده است.

    وی کشتار ۱۰ میلیون ایرانی در جنگ جهانی دوم را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در آن زمان ایران با وجود ادعاهای پوشالی هیچ قدرت و اختیاری از خود نداشت اما امروز به برکت خون شهیدان در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و جزو کشورهای برتر دنیا است.

    صادق پور با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی اظهار کرد: به دنبال این اقدام تروریستی، برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران به دومین پایگاه مهم آمریکا در غرب آسیا حمله کرد و قدرت نظامی خود را به رخ آمریکای جنایتکار و حامیانش کشید.

    وی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم کشور را به جایی رساند که با قدرت جواب آمریکا را می‌دهیم، خاطرنشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نیز نهضت‌های آزادی‌بخش و محور مقاومت را به گونه‌ای هدایت و رهبری کرد که امروز با قدرت می‌توانند از خود دفاع کنند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه اقدامات بزرگ سردار سلیمانی در هیچ معادله نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمی‌گنجد، یادآور شد: حیات آن شهید والامقام منشأ برکات برای کشور و محور مقاومت بود و شهادتش نیز منشأ وحدت امت اسلامی و فروریختن هیمنه آمریکای جنایتکار شد.

    وی وظیفه امروز مسئولان نظام اسلامی را در قبال خون شهید سلیمانی، خدمت صادقانه دانست و گفت: هر کس در هر جایگاه که قرار دارد باید کار خود را با حسن خلق و به بهترین شکل ممکن انجام دهد و اینگونه کشور پر از قاسم سلیمانی خواهد شد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.