×
×

شهرکریمه – ولایت مداری حضرت معصومه(س) باید مورد توجه جامعه قرار گیرد

  • کد نوشته: 31547
  • [ad_1] ولایت مداری حضرت معصومه(س) باید مورد توجه جامعه قرار گیرد به گزارش شهرکریمه آیت الله علی نظری منفرد با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حلول ماه ذی القعده را تبریک عرض می کنم و همچنین ولایت حضرت معصوم(س) و دهه کرامت را تبریک گفته و امیدوارم ماه خوبی […]

    شهرکریمه – ولایت مداری حضرت معصومه(س) باید مورد توجه جامعه قرار گیرد
  • [ad_1]

    ولایت مداری حضرت معصومه(س) باید مورد توجه جامعه قرار گیرد

    ولایت مداری حضرت معصومه(س) باید مورد توجه جامعه قرار گیرد

    به گزارش شهرکریمه آیت الله علی نظری منفرد با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حلول ماه ذی القعده را تبریک عرض می کنم و همچنین ولایت حضرت معصوم(س) و دهه کرامت را تبریک گفته و امیدوارم ماه خوبی باشد.

    وی افزود: اولادهای امام موسی کاظم(ع) با شخصیت بودند و شیخ مفید نقل کرده است که همه فرندان امام موسی(ع) و در راس آنها امام رضا(ع) بوده است ولی جایگاه بعدی برای حضرت معصومه(س) است.

    ۴ امام معصوم (ع) درباره شخصیت حضرت معصومه(س) بیانات بی نظیری دارند

    استاد حوزه علمیه با اشاره به جایگاه بی نظیر حضرت معصومه(س) ادامه داد: امام صادق(ع)، موسی بن جعفر(ع)، امام رضا و امام جواد(ع) درباره کریمه اهل بیت(ع) و زیارت، شفاعت وشخصیت این بانوی مکرمه صحبت های بی نظیری گفتند.

    آیت الله نظری منفرد تصریح کرد: سعد بن عبدالله قمی هنگامی که خدمت امام رضا(ع) رسید،امام(ع) به وی فرمود قبری نزد شما  داریم عرض کرد قبر چه کسی است که امام  رضا(ع) فرمودند قبر خواهرم حضرت معصومه(س) است، زیارتی که از امام رضا (ع) نقل شده است از نظر محتوا بسیار بلند است و فرازهایی که در این زیارت آمده شخصیت والای حضرت معصومه(س) را بیان می کند.

    وی گفت: بیت موسی بن جعفر(ع) دارای فضیلت و شخصیت بودند و در میان این فرزندان حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(ع) جایگاه ویژه و خاصی داشتند، علت اینکه حضرت معصومه(س) از مدینه حرکت و به سمت خراسان آمد دارای نکاتی است،کریمه اهل بیت(ع) و حضرت رضا(ع) ازیک مادر هستند و جایگاه امام رضا(ع) نیز سبب سفر حضرت معصومه(س) شد.

    استاد حوزه علمیه با اشاره به ولایت مداری کریمه اهل بیت(ع) و لزوم الگوگیری از آن خاطرنشان کرد: ولایت مداری و علاقه ای که حضرت معصومه(س) به امام رضا(ع) داشت سبب شد این بانوی پاکدامن به سمت خراسان بیایند ولی در میان راه و در ساوه بیمار شدند و فرمودند تا قم چه مسافتی است و سپس به قم آمدند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.