[ad_1] ولایت پذیری از مهم‌ترین مقدمات فراهم کردن مقدمات ظهور است به گزارش شهرکریمه سعید محمد ظهر امروز در یادواره مجاهدین بدون مرز شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون با اشاره به اینکه امام (ره) فرمود شهدا چشم و چراغ ملت هستند، اظهار کرد: انقلاب ایران که سال ۵۷ رقم خورد انقلابی بود خدایی که در […]

[ad_1]

ولایت پذیری از مهم‌ترین مقدمات فراهم کردن مقدمات ظهور است

ولایت پذیری از مهم‌ترین مقدمات فراهم کردن مقدمات ظهور است

به گزارش شهرکریمه سعید محمد ظهر امروز در یادواره مجاهدین بدون مرز شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون با اشاره به اینکه امام (ره) فرمود شهدا چشم و چراغ ملت هستند، اظهار کرد: انقلاب ایران که سال ۵۷ رقم خورد انقلابی بود خدایی که در طول سال‌ها با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه شد.

وی با بیان اینکه در مروز تاریخ مشاهده می‌کنیم همان وقایعی که پس از بعثت نبی مکرم اسلام رخ داد، دوباره تکرار شده است، تصریح کرد: دشمن با خباثت به دنبال دگرگونی منطقه است و بر اساس آن‌چیزی که خود صهیونیست‌ها به آن آگاهی دارند این انقلاب موجب سرنگونی صهیونیست می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: دشمن به گونه‌ای طراحی کرده بود که انقلاب را به دست خود مسلمین خاموش کنند و در بلاد شام و کشورهای اسلامی در حال طراحی نقشه‌هایی بودند که اسلام را شکست دهند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام بویژه لشکر فاطمیون بدون مرز با مجاهدت توانستند پیروزی‌هایی را به ارمغان بیاورند، تصریح کرد دشمن برای رهایی از شکست‌هایی که تاکنون متحمل شده معامله ننگین قرن را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با ایستادگی صحنه را عوض کردند، گفت: نقش لشکر فاطمیون در مبارزه با دشمنان پررنگ بود و در این راستا می‌توان اذعان کرد اجر فاطمیون بیش از سایر شهداست زیرا خداوند برای کسانی که برای دفاع از اسلام هجرت می‌کنند و سختی به جان می‌خرند جایگاه خاصی قائل است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه باید مقدمات ظهور حضرت حجت را فراهم کنیم، عنوان کرد: ولایت پذیری یکی از مهمترین راه‌های فراهم کردن مقدمات ظهور است و لازم است همه به صورت یک دل تابع ولی فقیه باشیم.

وی افزود: ما باید سعی کنیم خودمان را به قطار ولایت برسانیم زیرا مقصد و افق روشن است و کسانی که قبول نمی‌کنند خسر الدنیا و الاخره می‌شوند.

محمد اضافه کرد: شرایط کشورما از نظر معیشتی بسیار سخت است و در این راستا قرارگاه خاتم الانبیا آمادگی دارد به کمک مردم بیاید و اگر خانواده شهدا نیاز به اشتغال دارند برای ایشان برنامه ریزی شود تا شغلی داشته باشند و درآمدی کسب کنند.

 وی گفت: در این راستا با سردار شاه چراغی نیز هماهنگ شده تا در صورتی که مشکل مسکن برای خانواده شهدا وجود دارد، پیگیری می‌شود و زمینی از شهرداری دریافت شده و برای آنان منزل ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]