×
×

شهرکریمه – پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند

  • کد نوشته: 29782
  • [ad_1] پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند به گزارش شهرکریمه حسین یکتا در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: یک اتفاق جدیدی در حال رقم خوردن است و یک نظام حقوق بشر جدید در حال نوشته شدن است. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها افراد مسن‌ را رها می‌کنند ولی در ایران اتفاق […]

    شهرکریمه – پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند
  • [ad_1]

    پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند

    پرستاران سنگرسازان بی‌سنگر در مقابله با کرونا هستند

    به گزارش شهرکریمه حسین یکتا در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: یک اتفاق جدیدی در حال رقم خوردن است و یک نظام حقوق بشر جدید در حال نوشته شدن است. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها افراد مسن‌ را رها می‌کنند ولی در ایران اتفاق عجیب می‌افتد.

    وی خاطرنشان کرد: پرستارانی که در وسط میدان نبرد است و در دفاع از سلامت کار می‌کنند همان سنگر سازان بی سنگر و بسیجیان و رزمندگانی هستند که در میدان حاضر شدند.

     این فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت کار جهادی مجاهدان راه خدا، بسیجیان و پرستاران در بیمارستان‌ها، گفت: خداوند و امام عصر(عج) بدون تردید به این امور نگاه می‌کند و به برکت اهل بیت(ع) جایگاه رفیعی برای ملت ایران در نظر گرفته است.

    وی خاطرنشان کرد: امشب دل‌ها به سمت امام عصر(عج) پرواز می‌کند، هر اتفاقی که دشمنان نقشه کشیدند، کید و نقشه آنها ضعیف و خانه عنکبوت است.

    یکتا با بیان اینکه امروز بخشی از افراد مانند پزشکان و پرستاران باید وسط میدان بروند، گفت: کسی که در خانه نشسته، وظایفی دارد. امام عصر(عج) فرمودند خانه را طوری درست کنید که ما در خانه شما بیاییم یعنی خانه قدمگاه امام عصر(عج) شود و خانه باید کارخانه انسان‌سازی، کتابخانه، سنگر و محل قرائت قرآن شود.

    وی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم بنیان خانه محکم شود و می‌توان در خانه کاری کرد که اهل بیتی شده و گمشده‌های خود را پیدا کنیم.

    دبیر قرارگاه امام رضایی‌ها عنوان کرد: امروز می‌توان قعود در خانه را به قیام بعد تبدیل کنیم و فرد خود را برای حرکت آماده کند. اکنون ما در قعود قبل از قیام هستیم.

    وی با بیان اینکه حقوق بشر جدیدی در حال رقم خوردن است، گفت: کار انسان‌دوستانه ای ایرانی‌ها، شیعه‌ها و مسلمانان در مسجدها، هیأت‌ها و خانه‌ها انجام می‌دهند و ترس از دل دختر و پسر رفته است.

    یکتا یادآور شد: احساس می‌شود همه خانه‌ها موکب و هیأت شده و در این خانه چرخ خیاطی و آب میوه‌گیری کار می‌کند. لجستیک بزرگ در ایران در حال سازماندهی است که پشت آن حکمت متعالی است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.