×
×

شهرکریمه – پشتیبانی از ۲ میلیارد تراکنش بانکی

  • کد نوشته: 15607
  • [ad_1] پشتیبانی از ۲ میلیارد تراکنش بانکی به گزارش شهرکریمه سید حسن‌ هانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٢ میلیارد تراکنش بانکی در فضای ارتباطات را پشتیبانی کردیم اظهار کرد: این کار موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد. وی بیان کرد: تمام شبکه‌های کشور امکانات […]

    شهرکریمه – پشتیبانی از ۲ میلیارد تراکنش بانکی
  • [ad_1]

    پشتیبانی از 2 میلیارد تراکنش بانکی

    پشتیبانی از ۲ میلیارد تراکنش بانکی

    به گزارش شهرکریمه سید حسن‌ هانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٢ میلیارد تراکنش بانکی در فضای ارتباطات را پشتیبانی کردیم اظهار کرد: این کار موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

    وی بیان کرد: تمام شبکه‌های کشور امکانات نسل چهار را دارا هستند که بستر خوبی برا کسب و کار است.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به رشد سه برابری تولیدات نرم افزاری تلفن همراه خاطرنشان کرد: با توجه به رشد گوشی‌های همراه این نرم افزارها می‌توانند نیازهای مردم را رفع کنند.

    وی ادامه داد: یکی از چالش‌ها مساله اشتغال بوده است که یکی از نیازها برای فعال کردن اشتغال فراهم کردن بستر کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات است.

    هانی اضافه کرد: بیش از ٢٠٠ هزار شغل در این حوزه ایجاد شده اما جای کار بیشتر وجود دارد.

    وی با تاکید بر اینکه یکی از پیامدهای پر تشنج جامعه بحث فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است گفت: این فضا اگر در دست دشمن باشد به ما ضربه زده و اگر در دست دوست باشد ارتقای امکانات را شاهد خواهیم بود. حمایت از پیام رسان‌های داخلی شده اما در حوزه محتوا چالش داریم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.