×
×

شهرکریمه – پلیس در کنار مدافعان سلامت استوار ایستاده است

  • کد نوشته: 35857
  • [ad_1] پلیس در کنار مدافعان سلامت استوار ایستاده است به گزارش شهرکریمه سید محمود میرفیضی در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم در هفته ناجا که با حضور استاندار قم، فرمانده ارشد ارتش در قم، جانشین سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی فرصت […]

    شهرکریمه – پلیس در کنار مدافعان سلامت استوار ایستاده است
  • [ad_1]

    پلیس در کنار مدافعان سلامت استوار ایستاده است

    پلیس در کنار مدافعان سلامت استوار ایستاده است

    به گزارش شهرکریمه سید محمود میرفیضی در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم در هفته ناجا که با حضور استاندار قم، فرمانده ارشد ارتش در قم، جانشین سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای بیان جلوه‌های خدمت رسانی پلیس به مردم است.

    وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: مدافعین امنیت و سلامت در کنار هم هستند و نیروی انتظامی نیز جدا از وضعیت خودش که برقرارکننده نظم و آرامش و امنیت است جز نخستین یگان‌هایی بود که در این زمینه وارد صحنه شده است.

    فرمانده انتظامی استان قم افزود: قاعدتاً وظیفه خدمتگزاری ایجاب و ایجاد می‌‌کند که در هر جایی جدای از وظایف سازمانی و وظایف ذاتی که مجموعه نیروی انتظامی دارد در راه خدمت رسانی در همه عرصه‌ها وارد شود.

    وی ادامه داد: بیش از ۸ ماه از موضوع کرونا می‌‌گذرد در هر مرحله و پیک این بیماری با توجه به شدت و کاهشی که وضعیت این بیماری داشت نیروی انتظامی با همه ظرفیت خودش وارد صحنه شده است.

    میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و باب شهادت در این نیرو باز است، تصریح کرد: در این چند روز اخیر نیز ۳ نفر از مجموعه نیروی انتظامی شهید شدند.

    فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در حوزه برون سازمانی و درون سازمانی اولویت‌هایی وجود دارد، گفت: در حوزه درون سازمانی، اولویت اول پلیس، ارتقاء امنیت و آرامش و احساس امنیت است، در حوزه برون سازمان نیز آن چیزی که برای ما مهم است بحث حرفه گرایی، ارتقاء مهارت‌های علمی عزیزان، تخصص و مهارت اجتماعی در صیانت و صحت عمل آن کار و نیز هوشمندسازی و حرکت از پلیس الکترونیک به سمت پلیس هوشمند است که اقدامات موثری را در سطح استان قم در این رابطه انجام دادیم البته این آغاز کار است بایستی به نقطه مطلوب و مورد نظر برسیم.

    وی ادامه داد: تمام فرماندهان، مدیران و کارکنان مجموعه انتظامی استان و در کل کشور با خدا عهد بستند تا پای جان در راه حراست از کشور و پاسداری از امنیت و آرامش و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

    میرفیضی با بیان اینکه شهادت آرزوی همه سربازان انقلاب اسلامی است، گفت: انشاء الله بتوانیم وظایفی که به عهده مان است بخوبی انجام دهیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.