[ad_1] پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه مهدی تاجیک ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهم فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار داشت: بسیج رسانه وظیفه ساماندهی فعالان رسانه‌ای را در کشور دارد. وی […]

[ad_1]

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار می‌شود

به گزارش شهرکریمه مهدی تاجیک ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهم فعالیت‌های سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار داشت: بسیج رسانه وظیفه ساماندهی فعالان رسانه‌ای را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور عضو  سازمان بسیج رسانه هستند، ابراز کرد: در استان قم نیز ۲۵۰ نفر از فعالان رسانه‌ای و مرتبطان با اقدامات رسانه‌ای عضو این سازمان هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم برنامه‌های این سازمان را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: دوره‌های مختلف آموزشی، برگزاری جلسات سواد رسانه‌ای، برگزاری برنامه‌های مشترک با نهادهای مختلف و جذب و ساماندهی فعالان رسانه‌ای از برنامه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم یادآور شد: چهار دوره این جشنواره در شرایط مناسب و مطلوبی برگزار شد که امیدواریم برگزاری این جشنواره‌ها در کنار ارتقای سطح فعالان رسانه‌ای، در جهش اقدامات رسانه‌ای در قم نیز گام مؤثری باشد.

وی کیفیت برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر را موردتوجه قرار داد و افزود: در دوره گذشته ۵۴۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که امیدواریم در این دوره جشنواره در کنار ارتقای سطح آثار شاهد مشارکت بیشتر رسانه‌ها در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]