[ad_1] پیش بینی بسترهای متنوع برای مشارکت در امر وقف با هر توان مالی به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه اوقاف یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور است اظهار کرد: این نهاد هم سرمایه‌های اولیه اش […]

[ad_1]

پیش بینی بسترهای متنوع برای مشارکت در امر وقف با هر توان مالی

پیش بینی بسترهای متنوع برای مشارکت در امر وقف با هر توان مالی

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه اوقاف یکی از مردمی‌ترین نهادهای کشور است اظهار کرد: این نهاد هم سرمایه‌های اولیه اش از مردم است و هم اگر منافعی داشته باشد براساس نیات واقفین به خود مردم بر می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب موقوفات به دست نااهلانی بود که تقیدی به مسایل شرعی و رفع نیاز مردم نداشتند تصریح کرد: با حاکمیت نظام ولایی دست تمام غارتگران از منابع اوقاف قطع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: امروز بسترهای متنوعی برای امور خیریه در اوقاف کشور پیش بینی شده تا هر کسی با هر توان مالی بتواند در راستای امر ماندگار وقف قدم بردارد.

اسکندری با تاکید بر رعایت موازین شرعی و نظارت در روند اداره موقوفات گفت: در بقاع امامزادگان نیز اداره کل اوقاف برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی برای مردم به اجرا می گذارد.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]