[ad_1] پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم  با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط رگبار، رعد و برق […]

[ad_1]

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در قم

به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم  با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

او با بیان اینکه امروز حداکثر دمای قم ۲۲ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی بیان کرد:حداقل و حداکثر دما در قم ۱۰ درجه و ۲۶ درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است.

او با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت: در آن روز در پاره‌ای از نقاط شاهد بارش باران همراه با وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قمادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر ۶۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۱۲ درجه و ۲۵ درجه خواهد بود.

او  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۹ درجه و ۲۴ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با پنج درجه و منطقه کوه سفید با ۲۴ درجه بود.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]