[ad_1] پیش بینی کمک ۶۰ میلیاردی مردم قم به کمیته امداد در سال ۹۸  به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار امروز با اشاره به افزایش مراجعات مردم به کمیته امداد استان قم اظهار کرد: به دلیل وضعیت اقتصادی در طول یک سال گذشته، مراجعات مردم استان به کمیته امداد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است […]

[ad_1]

پیش بینی کمک 60 میلیاردی مردم قم به کمیته امداد در سال 98 

پیش بینی کمک ۶۰ میلیاردی مردم قم به کمیته امداد در سال ۹۸ 

به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار امروز با اشاره به افزایش مراجعات مردم به کمیته امداد استان قم اظهار کرد: به دلیل وضعیت اقتصادی در طول یک سال گذشته، مراجعات مردم استان به کمیته امداد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار مراجعه به کمیته امداد را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: شاخص اصلی در کمک به مراجعه کنندگان به کمیته امداد تحقیق و بررسی استحقاق برای اثبات نداشتن درآمد درخواست کننده کمک است و به همین دلیل قرار نیست که همه راضی از کمیته امداد بروند، چون بعضی از افراد به دلیل داشتن درآمد، استحقاق  دریافت کمک را ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم درآمدهای این نهاد را جوابگوی مراجعات نیازمندان ندانست و تصریح کرد: تبلیغات رسانه ای کمیته امداد از محل بودجه دولتی تخصیص یافته برای این مساله است و ریالی از کمک‌های مردم برای هزینه‌های اداری و پرسنلی این نهاد هزینه نمی‌شود.

میرشکار افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کمک‌های مردم به کمیته امداد استان قم از اعتبارات دولتی این نهاد پیشی گرفت و پیش بینی رسیدن کمک‌های مردم استان به کمیته امداد به ۶۰ میلیارد تومان را در سال جاری داریم.

وی میزان کمک‌های مردم استان قم به کمیته امداد در ماه رمضان را ۳ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: این نهاد ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان اعتبار دولتی در ۸۰ روز گذشته داشت که ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این اعتبار، صرف پرداخت مستمری به مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطر نشان کرد: خیرین از ابتدای سال تاکنون ۶۰ جهیزیه را بین مددجویان کمیته امداد استان قم توزیع کردند.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]