[ad_1] پیش بینی ۶۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به حمایت ریاست مجلس شورای اسلامی از مدیران استان قم اظهار کرد: رئیس مجلس نقش شایان ذکری در اجرای پروژه‌ها در استان قم […]

[ad_1]

پیش بینی 669 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم

پیش بینی ۶۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در قم

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به حمایت ریاست مجلس شورای اسلامی از مدیران استان قم اظهار کرد: رئیس مجلس نقش شایان ذکری در اجرای پروژه‌ها در استان قم دارد و او همیشه مدیران استان را مورد حمایت قرار داده است.

وی ادامه داد: امسال در شرایطی جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود که  حوادث مهمی همچون شهادت سردار سلیمانی را پشت سر گذاشتیم و رویدادهای مهمی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم.

استاندار قم افزود: شهید سلمیانی دستاوردهای زیادی در عرصه امنیت برای کشورمان داشت و حماسه مردم در تشییع این شهید باید مدنظر مدیران قرار بگیرد، تشییع این شهید تاریخی بود و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سرمست با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این راهپیمایی باید به دور از تقسیم‌بندی‌ها، نماد وحدت، عزت و اقتدار ملی برای ملت و نظام اسلامی باشد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲ اسفند هم منتظر مشارکت حداکثری مردم با هوشیاری در این حماسه هستیم.

وی ادامه داد: در نظام مردم سالار دینی مبنای قدرت و امنیت با حضور مردم تعریف می‌شود، سیاست ستاد انتخابات براساس بیانات مقام معظم رهبری مبتنی بر اصولی همچون امنیت، سلامت و ایجاد شوق و شور در مردم برای حضور حداکثری است.

استاندار قم افزود: در استان ۶۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی درنظر گرفته شده است و ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات در قم مشارکت می‌کنند، تاکنون ۱۲۷ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تائید صلاحیت شدند.

سرمست با اشاره به وضعیت اجتماعی استان قم اظهار کرد: سعی کردیم که سند تحول مدیریت اجتماعی و فرهنگی استان براساس مطالعات دقیق جامعه شناختی و احصای آسیب‌های اجتماعی به تصویب برسد.

وی ادامه داد: شاهد تصویب برنامه‌های عملیاتی برای کاهش طلاق، کاهش حاشیه نشینی، کاهش تصادفات و کاهش خشونت در استان قم بودیم و امیدواریم که این برنامه‌ها در سال آینده در استان عملیاتی شوند.

استاندار قم افزود: افزایش ضریب امنیت اجتماعی استان، سیاست مدیریت قم است، امنیت این استان اولویت دولت بوده و هر سال میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی به قم می‌آیند.

سرمست با اشاره به گسترش بخش صنعت در استان قم اظهار کرد: هدف گذاری مدیریت استان ایجاد، توسعه و تکمیل ظرفیت ۴۴۵ واحد صنعتی در قم است و تاکنون ۱۷۲ واحد صنعتی در استان با سرمایه گذاری ۷۷۰ میلیارد تومان ایجاد شدند یا توسعه پیدا کردند یا تکمیل ظرفیت داشتند که سه هزار و ۶۲۸ شغل جدید را در استان قم به وجود آوردند.

وی ادامه داد: حفظ اشتغال نخست اولویت مدیریت استان قم بود و پس از آن به سراغ احیای واحدهای تولیدی راکد در استان رفتیم، در سال جاری ۱۷ واحد تولیدی راکد در قم به چرخه تولید بازگشت که ۱۵۶ شغل جدید را به همراه داشت.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به دنبال تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان هستیم، اکنون نرخ بیکاری در استان ۱۰ درصد است و ۶۰۰ نفر از تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم کم شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]