×
×

شهرکریمه – پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم

  • کد نوشته: 32114
  • [ad_1] پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم به گزارش شهرکریمه امیر یزدی با اشاره به شرایط ایجادشده در کشور و شهر قم، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را در کشور و شهر قم ایجاد کرده و محدودیت‌های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعطیلی […]

    شهرکریمه – پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم
  • [ad_1]

    پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم

    پیوستن سه خط جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر قم

    به گزارش شهرکریمه امیر یزدی با اشاره به شرایط ایجادشده در کشور و شهر قم، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را در کشور و شهر قم ایجاد کرده و محدودیت‌های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی را یکی از محدودیت‌های ایجادشده در چند ماه گذشته دانست و افزود: از ۱۵ اسفند با تصویب ستاد مبارزه با کرونا استان ناوگان اتوبوسرانی تعطیل‌شده و دوباره با بازگشت وضعیت شهر به شرایط سفید تصمیم به بازگشایی گرفته شد.

    یزدی از بازگشایی ۱۲ خط اتوبوسرانی خبر داد و تصریح کرد: در یک ماه گذشته با توجه به مطالبه مردم و اولویت‌بندی‌های انجام‌شده ۱۲ خط به مدار خدمت بازگشته است.

    وی ادامه داد: با توجه به مطالبه مردم سه خط جدید انسجام – مطهری، نبوت – شهید محلاتی و شهر قائم(عج)- میدان مطهری نیز راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی اجباری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و دستکش هنگام سوارشدن به اتوبوس اجباری بوده و در اتوبوس‌ها نیز باید فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

    یزدی با توصیه به شهروندان قم، بیان کرد: شهر قم و شهروندان شرایط سختی را در چند ماه گذشته پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش شرایط را حفظ کنیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.