×
×

شهرکریمه – «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشد

  • کد نوشته: 15523
  • [ad_1] «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشد به گزارش شهرکریمه یونس عالی‌پور در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه سال روز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: مراسم سالگرد امام راحل به مدت سه سال است که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و […]

    شهرکریمه – «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشد
  • [ad_1]

    «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشد

    «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشد

    به گزارش شهرکریمه یونس عالی‌پور در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه سال روز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: مراسم سالگرد امام راحل به مدت سه سال است که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و این موضوع سبب شده که با توجه به مشکلات حضور استان‌های دیگر وظیفه ما برای حضور در مراسم بیشتر شود.

    وی با اشاره به اهمیت  مراسم رحلت امام خمینی(ره) افزود: باید اقشار مختلف مردم حضور پرشوری در مراسم ۱۴ خرداد داشته باشند.

    معاون هماهنگی و امور زائران استانداری قم تصریح کرد: با توجه به اینکه به تعطیلات عید فطر می‌خوریم همه کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم داشته باشند تا بتوانیم شان خادمی را رعایت کنیم.

    عالی‌پور بیان کرد: استان قم با دیگر استان‌ها متفاوت است و ما خادم حضرت معصومه(س) هستیم و توقع از ما زیاد است و باید به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنیم.

    وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی گفت: همه افراد در کمیته‌ها باید اولویت خود برای حضور در مراسم رحلت امام را فعالیت‌های فرهنگی قرار داده و پیوست فرهنگی در همه بخش‌ها مدنظر باشد.

    معاون هماهنگی و امور زائران استانداری قم ادامه داد: در همه حوزه‌ها باید پیوست فرهنگی رعایت شود همه دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی کار ویژه‌ای انجام دهند.

    عالی‌پور بیان کرد: با توجه به اتوبوس‌های جدیدی که وجود دارد برای حضور در مراسم رحلت امام خمینی(ره) نباید از اتوبوس‌های قدیمی استفاده شود، با توجه به این‌که ماه مبارک رمضان هستیم همه استان‌ها در این مراسم حضور پیدا نمی‌کنند و برای تهیه اتوبوس می‌توان از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

    وی خاطرنشان کرد: به مناسبت‌های مختلفی میزبان هستیم و می‌توان امکانات مناسبی پیش‌بینی کرد و ضعف از ما پذیرفته نمی‌شود و برای مراسم ۱۴ خرداد باید بهترین نحو ممکن حضور داشته باشیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.