[ad_1] پیگیری بیش از ۵۶۰۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ به گزارش شهرکریمه مهدی کلانترزاده با اشاره به پیام‌های رسیده به سامانه ۱۳۷ در مرداد امسال، اظهار کرد: بیشترین موضوعی که در این پیام‌ها به آن اشاره شده درخواست استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله و رها شدن غیرمجاز خاک و نخاله در معابر است. […]

[ad_1]

پیگیری بیش از ۵۶۰۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷

پیگیری بیش از ۵۶۰۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷

به گزارش شهرکریمه مهدی کلانترزاده با اشاره به پیام‌های رسیده به سامانه ۱۳۷ در مرداد امسال، اظهار کرد: بیشترین موضوعی که در این پیام‌ها به آن اشاره شده درخواست استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله و رها شدن غیرمجاز خاک و نخاله در معابر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم یادآور شد: ساخت و ساز بدون مجوز، سد معبر دستفروشان و فروشندگان دوره گرد، سد معبر اصناف و نظافت معابر از دیگر مسائلی هستند که در پیام‌های مردادماه ۱۳۷ به آنها اشاره شده است.

کلانترزاده ادامه داد: همچنین مسائلی مانند ترمیم روکش آسفالت، مزاحمت سگ ولگرد، هرس درختان، صنوف مزاحم و باز ماندن شیر فلکه فضای سبز از دیگر موضوعات پرتکرار پیام‌های سامانه ۱۳۷ در مردادماه امسال بود.

وی با اشاره به فراوانی موضوعات پیام‌ها در هر منطقه، افزود: در منطقه دو سد معبر دستفروشان و اصناف مزاحم بیشترین فراوانی را دارد و در منطقه ۵ بیشترین پیام‌ها مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز است، در منطقه هشت هم موضوعی که بیشتر از همه ذهن مردم را مشغول کرده سد معبر است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در حوزه مسؤولیت سازمان مدیریت پسماند، استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله و مزاحمت سگ‌های ولگرد بیشترین فراوانی درخواست‌های مردمی را دارند و در سازمان پارک‌ها هرس و آبیاری درختان و تزاحم سیم برق با درخت موضوعی است که بیشتر در سامانه ۱۳۷ تکرار می شود.

کلانترزاده ادامه داد: در سازمان اتوبوسرانی انتقادات مردمی و انتظار بیش از اندازه مسافرین در ایستگاه از مهم‌ترین موضوعات است. در سازمان تاکسیرانی دریافت کرایه بیش از ضابطه و بدرفتاری راننده بیشترین حجم پیام‌های سامانه ۱۳۷ را دارد.

وی با اشاره به میزان رضایت مندی در پاسخگویی به مردم در قالب سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: منطقه هشت شهرداری قم توانسته صد درصد رضایت را جلب کند، همچنین منطقه یک ۹۷ درصد و منطقه سه ۹۶ درصد رضایت مردمی را در مردادماه کسب کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پیگیری درخواست‌های مردمی در موضوع سد معبر در دو منطقه هشت و پنج رضایت کامل را کسب کرده، ادامه داد: در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان تاکسیرانی توانسته بیشترین رضایت‌مندی را داشته باشد و در حوزه شهرسازی هم منطقه هشت و منطقه دو توانسته‌اند رضایت‌مندی کامل جلب کنند.

کلانترزاده با اشاره به اینکه میزان رضایت از حوزه فضای سبز در تمام مناطق هشت گانه شهرداری بالای ۹۵ درصد است، گفت: در حوزه معاونت خدمات شهری سازمان‌های فضای سبز، آتشنشانی و زیباسازی بیشترین رضایت مردمی را جلب کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه میان شهرداری قم و شهروندان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ این ظرفیت را دارد که به دغدغه‌های تخصصی شهروندان در حوزه مدیریت شهری هم رسیدگی کرده و موضوعات متنوع حوزه عملکردی شهرداری را مورد پوشش قرار دهد

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]