×
×

شهرکریمه – کاهش قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 16351
  • [ad_1] کاهش قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که عصر امروز در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: بسته بندی شکر در مقیاس وزن پایین می‌تواند در ثبات قیمت و توزیع مناسب مثمر ثمر باشد ولی باید اتاق اصناف […]

    شهرکریمه – کاهش قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان
  • [ad_1]

    کاهش قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان

    کاهش قیمت برنج پس از ماه مبارک رمضان

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که عصر امروز در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: بسته بندی شکر در مقیاس وزن پایین می‌تواند در ثبات قیمت و توزیع مناسب مثمر ثمر باشد ولی باید اتاق اصناف همچنان نظارت کافی را داشته باشد.

    وی ورود مرغ از کشتارگاه‌های خارج از استان به داخل استان را بلامانع دانست و گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید تلاش کند کشتارگاه‌های دیگر را فعال و از انحصاری شدن این مسئله جلوگیری کند البته این کار باید ابتدا تبدیل به مصوبه شود.

    استاندار قم تصریح کرد: چگونگی تامین اقلام اساسی و سیاست‌های کلی استان در این گونه جلسه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد اما انجام و نظارت مصوبه‌ها بر عهده مسؤولان هر دستگاه است.

    سرمست خاطر نشان کرد: مجاری عرضه مرغ هم می‌تواند متفاوت و زیاد باشد ولی فقط نظارت کافی بر این‌ امر کمک کننده در ثبات قیمت بازار خواهد بود.

    وی تاکید کرد: پیش بینی می‌شود قیمت برنج ایرانی پس از ماه مبارک رمضان و با نزدیک شدن به فصل برداشت سیر نزولی پیدا کند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.