[ad_1] کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم به گزارش شهرکریمه مصطفی کاویانی با اشاره به وضعیت بیمه بیکاری در استان اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم از سه هزار و ۵۰۰ نفر به دو هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است که نشان از کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در استان دارد.  […]

[ad_1]

کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم

کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم

به گزارش شهرکریمه مصطفی کاویانی با اشاره به وضعیت بیمه بیکاری در استان اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران بیمه بیکاری در قم از سه هزار و ۵۰۰ نفر به دو هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است که نشان از کاهش مستمری بگیران بیمه بیکاری در استان دارد. 

وی ادامه داد: نرخ بیکاری در استان قم از نرخ بیکاری در کشور کمتر است و این آمار از سال ۹۴ تاکنون روند نزولی دارد و در تابستان سال جاری نرخ بیکاری استان به ۱۰٫۴ درصد رسید، درصد مشارکت اقتصادی در قم هم در حال افزایش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: اجباری برای اعزام مستمری بگیران حقوق بیکاری به کارخانه‌های استان نداریم، همچنین استقبال زیادی از سوی فارغ التحصیلان دانشگاهی قم برای مشارکت در طرح کارورزی نشد.

کاویانی با اشاره به طرح کارورزی در استان قم اظهار کرد: سهمیه استان قم در این طرح بیش از هزار و ۷۰۰ نفر بود، اما با وجود پرداخت حقوق به شرکت کنندگان در طرح و نیز پذیرش هزینه حق بیمه از سوی دولت، ظرفیت طرح کارورزی در قم پر نشد.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]