[ad_1] کاهش ۳۰ درصدی مراجعه مصدومان حوادث رانندگی به پزشکی قانونی قم به گزارش شهرکریمه ابوالفضل رضایی زواره در گفت‌وگویی افزود: در این مدت یک هزار و ۷۲۵ مورد مراجعه برای بررسی صدمات حاصل از حوادث رانندگی در پزشکی قانونی قم ثبت‌شده است. این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل […]

[ad_1]

کاهش ۳۰ درصدی مراجعه مصدومان حوادث رانندگی به پزشکی قانونی قم

کاهش ۳۰ درصدی مراجعه مصدومان حوادث رانندگی به پزشکی قانونی قم

به گزارش شهرکریمه ابوالفضل رضایی زواره در گفت‌وگویی افزود: در این مدت یک هزار و ۷۲۵ مورد مراجعه برای بررسی صدمات حاصل از حوادث رانندگی در پزشکی قانونی قم ثبت‌شده است. این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۴۶۶ مورد بوده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین علت این کاهش ۳۰ درصدی در پرونده‌های تصادف‌های جرحی، کمتر شدن مسافرت‌های نوروزی و نیز ترددهای درون‌شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده و این موضوع، اهمیت بازنگری و کنترل هنجارهای اجتماعی در قبال آسیب‌های موجود را متذکر می‌شود.

وی همچنین بهبود فرهنگ رانندگی و تلاش در زمینه آگاهی بخشی نسبت به عواقب عدم رعایت قوانین را از دیگر عوامل موثر در کاهش آمار تصادف‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد: هم رانندگان و هم عابران نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]