[ad_1] کاهش ۱۸ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: ۷۵ درصد تست های انجام شده در خصوص کرونا این روزها مثبت می‌شود. وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کاهش یافته و […]

[ad_1]

کاهش 18 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم

کاهش ۱۸ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قم

به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: ۷۵ درصد تست های انجام شده در خصوص کرونا این روزها مثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کاهش یافته و از ۸۰ درصد به ۶۲ درصد رسیده است افزود: از مردم درخواست می‌کنیم با وجود اینکه خسته و کلافه شده اند اما بدانند که عدم رعایت آنها منجر به افزایش بیماران خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: روز گذشته ۱۴۰ نفر کرونایی در بیمارستان های قم بستری شدند و در اوج کرونا در اسفندماه تعداد بستری های روزانه ۱۶۰ نفر بود.

وی با بیان اینکه کرونا یک واقعیت است و باید بدانیم که این ویروس با ما هست و باید با ویروس زندگی کنیم، اضافه کرد: بیمارستان امام رضا(ع) آماده پذیرش بیماران کرونایی شد و از اول مهر بیماران در این بیمارستان نیز بستری می‌شوند.

قدیر از آغاز فعالیت نیروهای جهادی خبر داد و گفت: از آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه که دستور حضور نیروهای جهادی در بیمارستان ها را دادند، قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: تمام پزشکان و پرستاران شاغل در واحدهای ستادی دانشکاه نیز باید برای ویزیت بیماران کرونایی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]