[ad_1] کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود  کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نوشته محمد سرور رجایی با حضور احمد مدقق منتقد و به منظور تکریم خانواده‌های شهدای فاطمیون و حفظ ارزش‌های […]

[ad_1]

کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود

کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود

 کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نوشته محمد سرور رجایی با حضور احمد مدقق منتقد و به منظور تکریم خانواده‌های شهدای فاطمیون و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

    ۰۵ تیر ۱۳۹۸ – ۱۱:۲۶ استانها قم نظرات

کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» در قم نقد می‌شود

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام امیرعطاالله جباری با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تیپ فاطمیون شیعیان گمنام و والامقامی هستند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم زینب کبری(س) به ندای امام و رهبر خویش لبیک گفتند.

وی مقام شهادت در دین اسلام را بسیار عظیم برشمرد و افزود: شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بدون توجه به نژاد و سرزمین پدری در آن سوی مرزها جان خویش را فدای اهل بیت(ع) کردند و به فیض شهادت نائل شدند و به گروه‌های تکفیری اجازه ورود به اماکن متبرکه و قبور مطهر را ندادند و داغ آن را در چشم دشمنان گذاشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم تصریح کرد: این مجاهدان در راه حق، پیش از این نیز در زمان حمله شوروی به افغانستان و در دوران طالبان حضور فعال داشتند و رشادت‌های رزمندگان لشکر فاطمیون تا دنیا باقی است مورد تحسین خاص و عام خواهند بود و وظیفه و تکلیف ما است تا با زنده نگهداشتن نام و یاد این شهیدان راه آنان را ادامه دهیم و به نسل‌های بعد نیز منتقل کنیم.

جباری ادامه داد: شهدای لشکر فاطمیون با ریختن خون خود ثابت کردند که عشق به خدا و حجج الهی مرزهای جغرافیایی را نمی‌شناسد و این سند با خون خود آن را امضا کردند.

وی بیان کرد: نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نوشته محمد سرور رجایی با حضور احمد مدقق منتقد و به منظور تکریم خانواده‌های شهدای فاطمیون برادران شهید افغانستانی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حوزه هنری استان قم، بسیج هنرمندان استان قم و سپاه پاسداران استان قم مشارکت و همکاری فعال در این برنامه داشته‌اند که جا دارد از همه این دستگاه‌ها و نهادها تقدیر شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]