×
×

شهرکریمه – کتاب زندگی زنان شهیده استان قم چاپ می شود

  • کد نوشته: 26792
  • [ad_1] کتاب زندگی زنان شهیده استان قم چاپ می شود به گزارش شهرکریمه مرضیه ابراهیم آبادی در حاشیه سومین یادواره ۱۳۲ شهیده استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از شهدای زن، شناسایی مسیر و اهداف شهدا، معرفی سبک زندگی شهدا و تبیین ابعاد جهاد عظیم زنان در دفاع از انقلاب و هشت […]

    شهرکریمه – کتاب زندگی زنان شهیده استان قم چاپ می شود
  • [ad_1]

    کتاب زندگی زنان شهیده استان قم چاپ می شود

    کتاب زندگی زنان شهیده استان قم چاپ می شود

    به گزارش شهرکریمه مرضیه ابراهیم آبادی در حاشیه سومین یادواره ۱۳۲ شهیده استان اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از شهدای زن، شناسایی مسیر و اهداف شهدا، معرفی سبک زندگی شهدا و تبیین ابعاد جهاد عظیم زنان در دفاع از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز است.

    وی افزود: ۱۲۹ زن شهید استان قم در عرصه‌های مبارزه با ضد انقلاب، در دوران هشت سال دفاع مقدس و در حملات هوایی دشمن و سه شهیده هم از شهدای سانحه هوایی هستند.

    دبیر ستاد یادواره ۱۳۲ شهید زن استان قم تصریح کرد: باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم، با توجه به این که زنان درعرصه های دفاع مقدس نقش فعال و حضور موثری داشتند باید جامعه معرفی شوند.

    ابراهیم آبادی ادامه داد: زنان هم سنگر خانواده را حفظ می کنند و هم در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند و به رسالت خود عمل می کنند.

    وی با بیان اینکه ۳ زن شهید به زنان شهیده استان قم افزوده شد، افزود: تلاش می شود به دیدار خانوده این شهدا برویم و زندگی نامه آنها را به کتاب تبدیل کنیم که برای نسل جوان کتاب های مفید و مورد استفاده ای باشد.

    دبیر ستاد یادواره ۱۳۲ شهید زن استان قم گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تلاش کنیم که آنها را برای جامعه معرفی کنیم، زن غربی جنسیتش بر انسانیت غلبه دارد و ابزاری برای مردان در سرمایه داری محسوب می شود.

    ابراهیم آبادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند زن می تواند عفیف، محجبه باشد و همچنین سنگر خانواده را نگه دارد و درصحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشد.

    وی با اشاره به نقش و جایگاه زنان شهیده در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: شهیده طیبه واعظی و فهیمه سیاری در انقلاب  و دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند که باید به دختران و زنان معرفی شوند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.